Özledim be çocukluğumu o mandalina kabuklarını sobanın üstüne atardım hey gidi çocukluk hey =))))
Ennn özlediğim sobanın uzerinde ekmek kızartmak
Aynen cnm ya özlüyor insan be valla
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın