Özledim be çocukluğumu o mandalina kabuklarını sobanın üstüne atardım hey gidi çocukluk hey =))))
Ennn özlediğim sobanın uzerinde ekmek kızartmak
Aynen cnm ya özlüyor insan be valla
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın