Özledim be çocukluğumu o mandalina kabuklarını sobanın üstüne atardım hey gidi çocukluk hey =))))
Ennn özlediğim sobanın uzerinde ekmek kızartmak
Aynen cnm ya özlüyor insan be valla
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın