10.5 aylık bebeğimde baba diyor ara ara anne diyor tutunup kalkıyor oynuyor kucak gel diyince geliyor bunları ypiyor ama tek sorun şu hapsirirken sürat degisirya durup durup bunu yapıyor ama hapşırma falan yok neden olblr anneler bna bilgi verin lütfen
Ismini soyleyince bakiyo mu
Git bi danis da ben öyle bi durum oldugunu sanmiyorum
İnşallah cnm vallahi. Parmk ucu basmiyor adına dönüp bakiyor baba. Diyor bırak diyince bırakıyor gel diyince geliyor ellerini uzatıyor tutunup kalkıyor
Ismine bakiyo komut aliyo biseyi yoktur diye dusunuyorum onlar almaz cunku komsumun kizi var 13 yasinda asla komut almaz hala onu ogrenemedi mesela
Yaaa bnm tek aklıma takılan sürat hareketi işte cnm
Tek bi hereketle bunu dusunmek olmaz canim ismine bakiyo komut aliyo bunlar onemli seyler benim konsunun bi oglu var cocuk camasir makinasi videolari izleyip elinin birini ceviriyo makina donuyo ya o da elini donduruyo durduk yere yerde otururken donmeye basliyo gidiyo karanlik odaya koltuga oturup kafasini vuruyo ve surekli tv izliyo cocuk surekli acik doktora goturduler stresini oyle atiyo demis
aman bebek iste yani ohooo binbir turlu anlamsiz sacmaliklar yapacak . herseyi otizme baglama bence ben hic aklimdan bile gecirmem . bebk yani alt tarafi . bariz bir degisiklik degilki. surat ifadelerini falan nerden bilsin yani cocuk herseyi oyun yapiyor kendinkendine takilio
Ay öyle olsun yeterki cnm yaaa vallahi
1,512,748 soru
24,673,342 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın