+3 oy
886 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (9,301 puan) tarafından

Yarın tatil die uyumadım bende biraz hamarat olayım dedim . Bu yıl çocuklarda komple tutunca şart oluyor sahura 

imagebpofuduk pizzalar

18 Cevaplar

+1 oy
(9,301 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Ters çıkmış foto 😅 niyeyse

tarafından

Tersten de güzel😍😋

-Reklam-
+3 oy
(2,413 puan) tarafından

harika olmuş bende sahurda tekim maalesef bi şey yiyesim yok ☹️🥺

eşim sahur yapmıyor 

(9,301 puan) tarafından

Niyeki . Biz yemeden tutamayız ya geç kalırsakta hemen kalkar süt ve hurma yeriz

(2,413 puan) tarafından

ben yedim yine de eşim namaza kalkıyor belki kilo veririm diyor 😁😅😅

+2 oy
(10,455 puan) tarafından

Ooo maşallah ellerine sağlık afiyet olsun 

(9,301 puan) tarafından

Sağolasın canım . Allah kabul etsin oruçlarımızo inşallah 

(10,455 puan) tarafından

Amin amin ♥️Rabbim sağlık sıhhat bereket versin 

+2 oy
(688 puan) tarafından

Bende tek yedim yatacam birazdan sigara keyfi yapiyorum şimdi 

(9,301 puan) tarafından

Allah kabul etsin tek olunca yiyesi gelmiyor insanın 

+2 oy
(10,293 puan) tarafından

image

afiyet ola ben çay faslındayım cigarayla
(9,301 puan) tarafından

Afiyet olsun canım çayımızı içtik bizde 

+1 oy
(2,691 puan) tarafından

Eline sağlık çok güzel görünüyor Allah kabul etsin 🤤

(9,301 puan) tarafından

Sağolasın canım Allah kabul etsin hepimizin oruçlarını 

+1 oy
(1,803 puan) tarafından

Eline sağlık güzel olmuş şifa olsun yiyenlere

(9,301 puan) tarafından

Allah razı olsun kardeşim 

+1 oy
(4,591 puan) tarafından

Aman ilk gün hamarat olduk yeter şimdi tosttan devam 😅 bide son gün hamarat oluruz misss

(9,301 puan) tarafından

😂 bende dün bşey yapmadım yumurta kahvaltılıktı

+1 oy
(1,805 puan) tarafından

Afiyet  olsun ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor 

(9,301 puan) tarafından
+1

Sağolasın kardeşim 

+1 oy
(9,068 puan) tarafından

Bizde simdi yapiyoruz esimlen normal kahvalti hazirladim ben Allah kabul etsin orucumuzu simdiden :)

(9,301 puan) tarafından

Aminn canım Allah kabul etsin sizede afiyet olsun 

+1 oy
(6,717 puan) tarafından

Tek başıma canım istemiyor kız iftardada öyle 

(9,301 puan) tarafından

Tek olsam bende hazırlamam ki bişey haklısın

(6,717 puan) tarafından

Eşim gececi sabah geliyor iftarida sahuruda orda iş yerinde yapıyor 

+1 oy
tarafından

Ellerine sağlık canım maşallah 😍💕

(9,301 puan) tarafından

Sağolasın 🙃

+1 oy
(9,269 puan) tarafından

Çok güzel görünüyor gerçektende afiyet olsun🥰

(9,301 puan) tarafından

Sağolasın canım 🤗 

+1 oy
(5,159 puan) tarafından

Ooo çok güzel görünüyor afiyet olsun canım ☺️

(9,301 puan) tarafından

Teşekkürler canım 🤗 

+1 oy
(31,583 puan) tarafından

Sahura zor kalkan ve bir gözü açık bir gözü kapalı yemek yiyen ben :) 

(9,301 puan) tarafından

Gece kalksam bende zor yaparum da dün gece geç geldik eve bidaha yatmadım 🤭

+1 oy
(1,126 puan) tarafından

Hazır bazlama ekmeğine tost yaptım diye bugün de çok hamaratsin kızım diye evde gezerken bu postu görmem 😅😅😅 ellerine sağlık canım afiyet olsun çok güzel gözüküyorlar ☺️❤️

(9,301 puan) tarafından

😂 ayy Allah seni .sanki ben her gün mü yapıyom büyük ihtimalle gecede hazır tost ekmeğinden tost yapıcam . Arada esiyorlar zaten bu hamarat perileri😅

+1 oy
tarafından

Ay benim oglumda buyur de oruc tuttugunu gorur muyum acaba 🥹🤲🤲🤲♥️♥️♥️♥️

(9,301 puan) tarafından

Tabiki göz açıp kapayana kadar büyüyorlar valla canım daha dün gibi üçüde bebekti ses yapmadan yemeye çalışıyorduk sahuru

13 11 9 yaşındalar şimdi 🤭

+1 oy
(5,186 puan) tarafından

Afiyet olsun harika gözüküyor 🌸

(9,301 puan) tarafından

Teşekkürler canım 🤗

İlgili sorular

+4 oy
17 cevap 1,074 göst.
0 oy
4 cevap 401 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Asiiii (2,937 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 2,176 göst.
23 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
14 cevap 871 göst.

Kategoriler


1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...