+2 oy
304 göst.
Diğer kategorisinde (360 puan) tarafından

Buzdolabına koymuştum ısıttım ama içindeki ketçap mayonez ekşimis sanki biraz. 1 tane daha var onuda sahurda yiyeyim diyorum zehirlenmeyeyim

5 Cevaplar

+4 oy
(1,276 puan) tarafından

Bence yememelisin

-Reklam-
+2 oy
tarafından

yeme. sem yapmış olsan neyse ama hazır bi de ekşimiş diyorsun

mayonez ve tavuk çabuk bozulan bir şey. ve tavuk ısıtılmaz aslında

+1 oy
(1,717 puan) tarafından

Ölmediyseniz yiyebilirsiniz 

+1 oy
(2,275 puan) tarafından

Kesinlikle önermem ben zehirlendim öyle Allah sabaha kadar ne çektim bir ben bir Allah bilir tavuk dönerden zehirlenip ölen de var biliyosun hastaneden çıktığı halde. ben olsam riske atmazdim canım 

(360 puan) tarafından

Aaaa çok geçmiş olsun internette buzdolabında birşey olmaz diyorlardı burayada bir sorayım dedim atayım o zaman riske girmeye değmez hiç 

(2,275 puan) tarafından

İnan onu yemeseydim aç kalsaydım böyle olmazdım sabaha kadar bir ishal bir kusma çok kötüydü canım aman 

0 oy
(893 puan) tarafından

Inan bana az once bende buzdolabindaki doneri isitarak yedim.ve dediyin gibi mayonez falan eksimizsdi azcik🤭

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 392 göst.
30 Mart 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Bbttnnmm (333 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 394 göst.
12 Ocak 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Enes2020 (4,852 puan) tarafından soruldu
+4 oy
16 cevap 1,297 göst.
3 Nisan 2025 Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,678 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 2,098 göst.

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...