0 oy
394 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (4,852 puan) tarafından
Dün dudukludd pisti acil evden çıktım bugün eve gelebildim dudukludd havasız bir şekilde ocağın üstünde bekledi tadında gariplik yok kokusu normal atmalı miyim

7 Cevaplar

+1 oy
(8,305 puan) tarafından
En azindan balkona atsaydın birsey olmazdi bilemedim oda isisinda gider gibi 
-Reklam-
+1 oy
(16,142 puan) tarafından
Ev sıcaktır canım ne kadar da olsa bı bakmak lazım belli olmaz 
+1 oy
(8,929 puan) tarafından
Dolapta olsa neyse de dışarıda beklemis riskli
0 oy
(691 puan) tarafından
Valla canım tavuk söz konusu olduğu zaman ben asla 2. Kere bekletip yemiyorum o gün yapıp yiyoruz birde sizinki kapalı ve dolapta beklememis bilemedim canım ya
0 oy
tarafından
Dolapta değilmiş ya bilemedim sakıncalı 
0 oy
tarafından
Bence yemeseniz daha sağlıklı. 
0 oy
tarafından
Tavuk söz konusu olunca insan çekiniyor.  Yemezdim  kuzum canımdan değerli değil. Ya zehirlenir birsey olurda ne yapacaksin 

İlgili sorular

+2 oy
5 cevap 305 göst.
10 Mart 2025 Diğer kategorisinde Su1880 (360 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 393 göst.
30 Mart 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Bbttnnmm (333 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 511 göst.
22 Şubat 2025 Diğer kategorisinde 2516 (2,884 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 824 göst.
31 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Kilo alamayan biri (983 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...