Hanımlar bn bişey sormak istiyorum Ramazandn sonra inşallah Allah'ın izniyle tüp Bebege basliycaz şehir hastanesinde devlet destekli kullanılacak olan ilaçları raporlu alabiliyomuyz veya yazdırıp alabilirmiyz
Raporlu alıyorsun doktor o raporu veriyo diye biliyorum
Tesekkur ederim
Hayırlı olsun inşallah devlet hastanesi yapıyor mu şartları ne benim iki tüpümde yok o yüzden aşılama olmuyor direk tüp yapılması gerekiyor konuyla ilgili bilgi alabilir miyim
Devleti bilmiyorum şehir hastaneleri yapıyor devlet destekli oluyor çıkan Maliyetn yarısını devlet karşılıyor
Ablam yaptirdu ama siz karsiliyorsunuz ücreti
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın