+1 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (62 puan) tarafından

Hanımlar bn bişey sormak istiyorum Ramazandn sonra inşallah Allah'ın izniyle tüp Bebege basliycaz şehir hastanesinde devlet destekli kullanılacak olan ilaçları raporlu alabiliyomuyz veya yazdırıp alabilirmiyz

3 Cevaplar

+1 oy
(301 puan) tarafından

Raporlu alıyorsun doktor o raporu veriyo diye biliyorum 

(62 puan) tarafından

Tesekkur ederim 

-Reklam-
+1 oy
(22 puan) tarafından

Hayırlı olsun inşallah devlet hastanesi yapıyor mu şartları ne benim iki tüpümde yok o yüzden aşılama olmuyor direk tüp yapılması gerekiyor konuyla ilgili bilgi alabilir miyim 

(62 puan) tarafından

Devleti bilmiyorum şehir hastaneleri yapıyor devlet destekli oluyor çıkan Maliyetn yarısını devlet karşılıyor 

0 oy
tarafından

Ablam yaptirdu ama siz karsiliyorsunuz ücreti 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 142 göst.
0 oy
5 cevap 590 göst.
7 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Hanifehtc (92 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 545 göst.
0 oy
4 cevap 273 göst.

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...