+4 oy
3,105 göst.
Diğer kategorisinde (3,199 puan) tarafından

Can sıkıntısı Biraz eğlence olsun benlik bir post değil ama hoşuma gitti ❤️🥰


Ocak- kuru fasulye 

Şubat- Çikolatalı suffle

Mart- sebzeli Güveç l 

Nisan- Taze otlu börek 

Mayıs - Dondurma

Haziran- Izgara köfte 

Temmuz- karpuz

Ağustos- Mangal tabağı 

Eylül- Zeytinyağlı dolma

Ekim- Balık tava

Kasım- Mercimek çorbası 

Aralık- Tarçınlı kurabiye 


Ben Ocak:

Geleneksel, sıcak ve her zaman aranılan… Ne zaman zor durumda kalınsa sizi ararlar, çünkü güven verirsiniz.


Doğru gerçekten de 🤣

46 Cevaplar

+2 oy
(4,214 puan) tarafından

Zeytinyağlı dolma olduğumu öğrendim 😅

(3,199 puan) tarafından

Dingin ama derin bir karakteriniz var. Sadeliğin içindeki o incelik sizi özel kılar.


Daha bilmediklerin de vardı🤣


(4,214 puan) tarafından

Dingin he ....bizi dingin yapan hayat başkasına ne yapmaz.. adlı notumu düşeyim şuraya...

(3,199 puan) tarafından
+1

Tam 12 den vurdu @1996 Anne

(4,214 puan) tarafından

Gece siyah🌺🔥

-Reklam-
+2 oy
tarafından

Çikolatalı suffleee 😂

(3,199 puan) tarafından

Dışarıdan soğuk görünseniz de içinizde aşk ve tatlılık var. Özellikle romantik anların vazgeçilmezisiniz.

+2 oy
tarafından

Tarçınlı kurabiye 😻 sevdim bunu😋😽💖

(3,199 puan) tarafından

Yıl sonunun ruhu gibisiniz; nostaljik, sıcak ve samimi. Ortamı bir anda rahat hâle getirirsiniz.


Sevmeme sevindim 🫶🏻

tarafından

Oyy ben neymişiimm 😻😽💐

+2 oy
(2,296 puan) tarafından

Nisan taze otlu börek mis ilk defa duydum 

(3,199 puan) tarafından

Baharla gelen tazelik gibisiniz. Enerjik, yenilikçi ve sosyal ortamlarda parlıyorsunuz.


Sende bizim ilk böreğimizsin🤣

(2,296 puan) tarafından

🤣🤣🤣🤣

+2 oy
tarafından

Sebzeli güveç😁😁😁

+2 oy
tarafından

Eylül yanlış olmuş etli yaprak sarması yada mangal olmalıydı 😂😂

(3,199 puan) tarafından

Dingin ama derin bir karakteriniz var. Sadeliğin içindeki o incelik sizi özel kılar.


Bende mangal tabağı olmak isterdim kuru fasulye ile idare ediyorum🤣
tarafından

Kabul etmeme hakkını kullanabilirsin ben kullandım 😂😂

(3,199 puan) tarafından

Ben post sahibiyim. Ben kabul etmem diye millet de kabul etmemeye başlar içinden çıkamam 🤣🤣

tarafından

Hiçbişey olmaz red hakkımız her zaman vardır 😂😂

+2 oy
(4,361 puan) tarafından

Oooooo mangal tabağıyim😎😎😎

(3,199 puan) tarafından

Ateşli, cesur ve kalabalıkların liderisiniz. Tatilde sizi gören mest olur!



+2 oy
(2,275 puan) tarafından

Mangal tabağıyım, hem yanarım hem yakarım ama vazgecilmem :D yorumu göremedim kendim yapim dedm :D

(3,199 puan) tarafından

Ateşli, cesur ve kalabalıkların liderisiniz. Tatilde sizi gören mest olur!

 Çok güzel yapmışsın 🫶🏻👍🏻

(2,275 puan) tarafından

Tatilde görmeyen de mest olur ama mümkünse kimse görmesin aman aman beni Allah'ım görüyor o yeter :)

+2 oy
tarafından

Ben tarçinli kurabiyeyim çaylar bensiz olmaz cayida cok severim zaten💜🫖☕️

(3,199 puan) tarafından

Yıl sonunun ruhu gibisiniz; nostaljik, sıcak ve samimi. Ortamı bir anda rahat hâle getirirsiniz.


Çay sevilmez mi☕

+2 oy
tarafından

Tarçınlı kurabiye  😀

(3,199 puan) tarafından

Yıl sonunun ruhu gibisiniz; nostaljik, sıcak ve samimi. Ortamı bir anda rahat hâle getirirsiniz.

tarafından

❤️🧡💛💚

+2 oy
tarafından

Izgara kofte pek sevmem ama 

tarafından

15 sen 🤭

(27,805 puan) tarafından

25 bende😁

tarafından

Burcu kurtar misin bari ben ikizler deyince millet kaciyo 

(27,805 puan) tarafından

Haaha evet 2 günle kurtarmisim. Ama ikizlerde iyi bence. İkizler olan herkesi seviyom ben🫀

tarafından

Valla bende kendimi seviyom sevmeyen de kendi bilir napiyim 🤭

+2 oy
(6,059 puan) tarafından

Taze otlu börek 😄

(3,199 puan) tarafından

Baharla gelen tazelik gibisiniz. Enerjik, yenilikçi ve sosyal ortamlarda parlıyorsunuz

+2 oy
(277 puan) tarafından

Eylül zeytin yağli dolma😂ki dolmayida fazla sewmem 😃

(3,199 puan) tarafından

Dingin ama derin bir karakteriniz var. Sadeliğin içindeki o incelik sizi özel kılar.


Sen sarma düşün 🤣

(277 puan) tarafından

Dinginmi hahahah  sarma olabilir canim onubdusundum😂

+2 oy
(309 puan) tarafından

Benim tarçınlı kurabiye çok severim oğluşum mercimek çorbası eşim de ızgara köfte çok sever

(3,199 puan) tarafından
+1

Yıl sonunun ruhu gibisiniz; nostaljik, sıcak ve samimi. Ortamı bir anda rahat hâle getirirsiniz.

(309 puan) tarafından

😊

+2 oy
(348 puan) tarafından

Izgara köfte  benimki çıktı

Oğlumun ki tarçınlı kurabiye 

Kızımınki balık tava

Eşiminki  zeytinyağlı dolma 


 Ama tam tersi eşim ızgara köfte sever ben zeytin yağlı sarma 

(3,199 puan) tarafından

Klasik ama asla sıkıcı değilsiniz. Her ortama uyum sağlarsınız, özellikle dış mekanlarda en çok sizi isterler.

(348 puan) tarafından

Evet  aynen öyleyiz gerçekten ben heryere kermese uyum sağlarım ama eşim öyle değil pek

(3,199 puan) tarafından

Eşin dolma çünkü🤣

Dingin ama derin bir karakteriniz var. Sadeliğin içindeki o incelik sizi özel kılar.



(3,199 puan) tarafından

Balık Tava

Mevsim geçişi gibi biraz melankolik ama çok lezzetlisiniz. Derin düşünen, duygusal bir ruhsunuz.


Tarçınlı Kurabiye

Yıl sonunun ruhu gibisiniz; nostaljik, sıcak ve samimi. Ortamı bir anda rahat hâle getirirsiniz


Bunlar da çocular.ın😉


(348 puan) tarafından

Teşekkürler canım 

+2 oy
(6,866 puan) tarafından

Benimkiyi herkes sevmez. Sevenler zeki olur dermişim🤣

Balık tava

(3,199 puan) tarafından

Mevsim geçişi gibi biraz melankolik ama çok lezzetlisiniz. Derin düşünen, duygusal bir ruhsunuz.


Ben bayılırım 

+2 oy
(645 puan) tarafından

Izgara köfte 

(3,199 puan) tarafından

Klasik ama asla sıkıcı değilsiniz. Her ortama uyum sağlarsınız, özellikle dış mekanlarda en çok sizi isterler.

+2 oy
(207 puan) tarafından

Bnde sebzelı guvec 😊

(3,199 puan) tarafından

Biraz karışık ama her şeyin bir arada olduğu, sağlıklı ve derin bir kişiliksiniz. İnsanlar sizi her zaman tam çözemez ama severler.

(207 puan) tarafından

👍😊

+2 oy
(320 puan) tarafından

Ben mercimek çorbasıym 😂 çokta severim 

(3,199 puan) tarafından

Sıcacık, şifalı ve herkesin ihtiyacı olduğunda ilk akla gelensiniz. Sessiz kahramanlardan biri.


Ben de çok severim 

+2 oy
(3,595 puan) tarafından

Izgara köfte ımmmhhhh 😋🤸🏻‍♀️🤣

(3,199 puan) tarafından

Klasik ama asla sıkıcı değilsiniz. Her ortama uyum sağlarsınız, özellikle dış mekanlarda en çok sizi isterler.




(3,595 puan) tarafından

👍🏻❤️☺️

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 898 göst.
3 Şubat 2020 Diğer kategorisinde GizemAsel (492 puan) tarafından soruldu
+1 oy
23 cevap 1,254 göst.
+2 oy
46 cevap 1,981 göst.
0 oy
20 cevap 1,315 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...