Sevgili anneler beta değerim düzenli artıyor bugün değerim 2000 olmuştu doktor alttan muayene ile baktı fakat kese görünmedi iki gün sonra tekrar bakalım eğer yine görünmezse sıkıntı vardır dedi bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum
İlk bebeğimde kesem 4715 olduğunda göründü şuan ikinciye hamileyim bundada 5000 olduğunda göründü
Yani alttan ultrasonla bile görülmemesi normal mi
Canım alttan ultrasona hiç girmedim o yüzden bilgim yok ama kilo fazlalığın vs varsa oda etkileyebilir görünmemesini
Biraz kiloluyum
Canım normal bence bende 2000 beta ile öğrendim benim zaten geç döllenme olduğu için çok korkuyordum biraz daha bekleyip doktora git yada başka doktora da gidebilirsin. Birde kilolu musun ben biraz kilolu olduğum için bastırmıştı karnımı baya sonra alttan bakıp görülmüştü doktor kilodan demişti
Evet biraz kiloluyum
Ondan da olabilir ama erken canım korkma
Kese zaten 3500-5000 olduğunda görünür. Görünmemesi normal. Doktorunuz söylemedi mi
Alttan muayene ile görülmesi gerekiyor dedi eğer iki gün sonra da görülmezse sıkıntı vardır dedi çok korktum
Ben öğrendiğimde 2200 du benimde görülmedi 11 haftalıgim, siz kaç haftaliksiniz şuan. 6-8 hafta içinde mi
Tam bilmiyorum son adet tarihim 25 mart 6 hafta oluyor galiba
Kaç haftalık canim
Bilmiyorum ki son adet tarihim 25 mart
25 Mart'ta adet mi oldunuz, son adet tarihinizi 25 subat olmaasi lazım, şuan 5-6 haftaliksiniz öyleyse diğer türlü iki haftalık oluyor
Son adet tarihim 25 mart
Aa pardon canım tamam ben nisandayiz sanıyorum çok özür dilerim, 6 haftaliksin aynen
Anladığım kadarıyla daha çok yeni çok normal görünmemesi biraz daha bekle canm benmde hemen görünmedi şuan 6 aylık hamileyim
Hiç korkma canım bekle biraz daha ağrın sancın kanaman yoksa kasıklarında Ağrı da yoksa hiç bence acele etme çünkü daha çok küçük en son adet tarihin ne zamandı
25 mart ya ağrı sancı yok sadece arada çok hafif sancı oluyor ama geçiyor uzun sürmüyor beni rahatsız da etmiyor
Şimdi bence aşırı derecede bir sancın olmadığı sürece kasıklarını Ağrı inmediği sürece kanaman vesaire yoksa doktora gitmek için acele etme çünkü İlk 8 hafta çocuk kesesi görünmez 8 haftadan sonra görünür ama bu her kişi de aynı değildir herkesin hamileliği farklıdır kimisinde görünür kimisinde görünmez bak ben bu hamileliğimde gittiğimde 6 hafta lk falandı belki de daha küçüktür ama ben gitmedim doktorun çağırdığı zaman gitmedim arada Beta değerime baktırdım iki günde bir o zaten yükseliyorsa muhakkak ki hamileliğin devam edecektir yani birkaç hafta doktorun çağırdığı haftadan bir hafta geç git mesela ya da 3 hafta daha geç 2 hafta daha geç git o bir şekilde görünur emin ol çünkü ben aynısını böyle yaptım gitmedim doktor bana da aynısını demişti kesen görünmüyor ya düşük yapıyorsundur ya da sağlıklı gebelik değildir demiştim ben doktorun çağırdığı zaman gitmedim ondan 2-3 hafta sonra gittim bebeğin kalp atışlarını dinledim ki zaten sen daha şu an daha çok yenisin normal yani hemen kesenin görünmemesi aynısını ben de yaşadım yaşamasam bu şekilde rahat olmaz sana bu şekilde demezdim
Haklısınız olmazsa başka doktora gitmeyi düşünüyorum ultrason cihazları da eski belki onun da etkisi vardır
O da olabilir için rahat etmiyorsa doktorun da değiştir ama bence doktora gitmek için acele etmeyin Allah gönlünüze göre versin
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın