0 oy
640 göst.
Diğer kategorisinde (57 puan) tarafından

evime dönüyorm esimede sürpriz yapicm ama yemin ediyorum nu otobüse bindiğime pişman oldum:( önce scmalayn bi teyze snra yerine gelen şişman ayrı bir sorunlu teyze offffffff:( su yolclgu yapacgma inanamiorm balet olsn:(

2 Cevaplar

0 oy
(77 puan) tarafından

Gittiğin yer çok uzak değilse iki koltuguda alsaydın keşke rahat giderdin

(57 puan) tarafından
normal de boyle olmazdı sorunlu yolculuklr yaptm daha önce alisknm ama bu kötüsü artik idare edicgm :( otobüs saatimi dgstremiorm çünkü :(
-Reklam-
0 oy
(645 puan) tarafından

Uyuyo numarası yada hasta yap ben öyle yapıyordum sıkıntılı insanlar olunca 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 497 göst.
28 Nisan 2026 Aile & Aşk kategorisinde 19991999 (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 290 göst.
10 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Gulcan58_59 (492 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 2,096 göst.
0 oy
2 cevap 199 göst.

Kategoriler


1,512,712 soru

24,672,868 cevap

367,365 kullanıcı

...