0 oy
783 göst.
İnternet & Teknoloji kategorisinde (274 puan) tarafından

Bacilarım merhaba ☺️

Telefon zil sesi önerirmisiniz 

13 Cevaplar

+1 oy
(4,362 puan) tarafından

Telin kendi zil sesini kullanıyorum 

(274 puan) tarafından

Android mi

(4,362 puan) tarafından

Evet  android 

-Reklam-
0 oy
(3,420 puan) tarafından

Vallahi telefonumu aldım alalı kendi zil sesini kullanıyorum 

(274 puan) tarafından

Kendi zil seslerini beğenmiyorum ben tlfnumun

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Telefonun markası ne benimki samsung a55 içindeki zil seslerinden birini kullanıyorum ismi galaxy/Quantum bell

(274 puan) tarafından
+1

Samsung a15 oyle güzel sesler yok malesef 

(34,373 puan) tarafından

İnternetten indirip kullan cano ismini yazınca çıkıyor zaten 

0 oy
(14,653 puan) tarafından

2 senedir full sessizde telefonum 😂😂

ondan önce Teoman-hayalperest çalardı

(274 puan) tarafından

Bakim bam teo ya 

0 oy
tarafından

Telefonumun kendi sesini kullanıyorum 

0 oy
(1,947 puan) tarafından

Ben de hiç beğenmem ama telefonun kendi sesini kullanıyorum

0 oy
(8,928 puan) tarafından

İnfinite - be mine karaoke versiyon kullaniyorum 

(274 puan) tarafından

Dur bi bakim buna ;)

(8,928 puan) tarafından

Baktın mi 🙃

(274 puan) tarafından

Baktım da bana göre değilmiş cano

0 oy
(179 puan) tarafından

Oğlum doğduğundan beri sessizde telefonum 😁 önce de telefonun kendi sesiydi 

0 oy
(9,762 puan) tarafından

Telefonun kendi zil sesi

0 oy
(5,660 puan) tarafından

Je veux-zaz yıllardır zil sesim bu ama şöyle bir gerçek var ki sadece onemli Bir telefon bekliyorsam sesi açarım yoksa hep sessizdedir

(274 puan) tarafından

Bakayim hemen 

0 oy
tarafından

2 minutes  bayadir bunu kullaniyorum

(274 puan) tarafından

Güzelmiş bunu beğendim teşekkürler bacım 

tarafından

Rica ederim canimm

0 oy
(83 puan) tarafından

Hirai zerdüş  sokağın tavanı  baslangic kismini kullaniyorum



 ama Huawei reklam müziği de guzel


(274 puan) tarafından

Bunlara kesinlikle bakacağım 

(83 puan) tarafından

En son hangisine karar vereceksin merak ettim  bize bildirirsin umarim

(274 puan) tarafından

2 minutes arkadaş yazmış yukarıda beğendim zil sesi olarak. Seninkini de şuan dinliyorum biraz moralim bozuktu ben 😢

(83 puan) tarafından

Niye bozuk ne oldu

(274 puan) tarafından

Ailevi problemlerdi canim evde yalnız olunca çöküyor üzerime hersey :(

0 oy
(6,073 puan) tarafından

Benimki Evegny Grinkonun Jane Maryam parçası. Biri arayınca şarkıyı dinlemek için hemen açmıyorum 😌

(274 puan) tarafından

Ona da bakiyim ;)

(274 puan) tarafından

Çok güzel bunu da indirdim teşekkürler cano 😀

(6,073 puan) tarafından
+1

Rica ederim 🍀 Bu iyi geldiyse, Cafe de Beyoğlu nû da önereyim. Çoğu bilindik şarkıların enstrümantal versiyonlarını çalıyorlar. Çok da iyiler. 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 431 göst.
14 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Alya fatma (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 318 göst.
2 Mart 2026 Diğer kategorisinde Minnos_1 (9,268 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 288 göst.
24 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 444 göst.
17 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Gamzenur25 (420 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,957 cevap

367,259 kullanıcı

...