0 oy
256 göst.
Diğer kategorisinde (818 puan) tarafından

Eğitim yardımına e devlet üzerinden başvuru yapıp da sonuç alan oldu mu.. sosyal yardımlaşma merkezi bize çok uzak gidemiyorum . 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Onun için kaymakamlik bakiyor sanirim 

Yani kaymakamlikta sanırım daha hızlı ilerliyor

(818 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 

-Reklam-
0 oy
(1,255 puan) tarafından

2 ayda 180 veriyorlar o paraya ne geliyorsa artık 

(818 puan) tarafından

Bence ihtiyaç varsa paranın çoğu azıda farketmiyor işte.

(1,255 puan) tarafından

İhtiyaç var evet ama çekmeye gidiyorum gidiş dönüş yol parası 55 tutuyor kalıyor 145 çocuk bi dürüm istiyor oda bitiyor,arttırmaları gerekiyor çünkü artık herşey pahalı bir şey gelmiyor yani eğitim yardımı ama aylık 90 oluyor o parayada anca bi kaç ekmek alırsın


(818 puan) tarafından

Kesinlikle artırmaları gerekiyor.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 139 göst.
26 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 106 göst.
8 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde Djdjdhshsu (174 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 337 göst.
24 Eylül 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,761 göst.
21 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...