Selam kızlar bu TOKİ'nin yeni başlattığı ev sertifikasına başvurdunuzmu bugün sanırım son gün mantıklı geliyormu size
Borsa değilmi cnm bu bı nevi
bence fena değil, yapılabilir. ev alamazsan bile sonrasında hisseni satıyorsun
esim dedi oda hisse senedi gibi alsat al sat oyle aman aman karli birsey degil dedi
1,512,371 soru
24,668,328 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın