0 oy
413 göst.
Para & Ekonomi kategorisinde (9,762 puan) tarafından

Nasıl sizce ilerleme var mı 😀

image


3 Cevaplar

+2 oy
(1,893 puan) tarafından

Yine canınmı sıkılıyor😄

(9,762 puan) tarafından

Evet ama şimdi uykum var 😀

-Reklam-
+2 oy
(7,767 puan) tarafından

Şşşt Amerika bizi kıskanıyor 





Yersen 

+1 oy
tarafından

Kız Pakize kaç çocuğun var 

(9,762 puan) tarafından

Seneye olmadan alışsa iyi ya tuvalete. Bıktım ben bez takmaktan 😀

tarafından

Bez takmak daha kolay 😀 gece gündüz devamlı takip edeceksin. Biryere giderken sıkıntı olacak . 

(9,762 puan) tarafından

Olsun yapacak birşey yok dogurduysak bakmasını da bilcez 😀

(9,762 puan) tarafından

Gece bazen bez takıyorum hâlâ dışarı çıkarken de takıyorum

tarafından

Zamanı gelince bakicaz tabi 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 201 göst.
15 Nisan 2026 Para & Ekonomi kategorisinde Sumeyyeefe (84 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 355 göst.
0 oy
7 cevap 535 göst.
21 Ocak 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 863 göst.
28 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Hilalkz (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...