Nasıl sizce ilerleme var mı 😀
Yine canınmı sıkılıyor😄
Evet ama şimdi uykum var 😀
Şşşt Amerika bizi kıskanıyor
Yersen
Kız Pakize kaç çocuğun var
Seneye olmadan alışsa iyi ya tuvalete. Bıktım ben bez takmaktan 😀
Bez takmak daha kolay 😀 gece gündüz devamlı takip edeceksin. Biryere giderken sıkıntı olacak .
Olsun yapacak birşey yok dogurduysak bakmasını da bilcez 😀
Gece bazen bez takıyorum hâlâ dışarı çıkarken de takıyorum
Zamanı gelince bakicaz tabi
1,512,751 soru
24,673,353 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın