0 oy
184 göst.
Diğer kategorisinde (426 puan) tarafından

Kızlar insanlar mı değişik ben mi yanlış düşünüyorum.

Az önce kaynanam aramış eşimin kardeşinin kaza yaptığını söyleyecek eşim uyuyor diye ben açtım hayırdır anne bana söyle ne oldu diyorum eşimi uyandirmami istiyor. Beni aileden görmüyor mu sizce?

Dün de komşuyla oturuyoruz oğlum için dedi ki çok zayıfsin sen var ya benim yanımda olsan ben sana bir kilo aldırırim ki dedi. Benim bakamadiğımi felan mı düşünüyor anlamadım. Oğlum da çok hareketli ve aslında boyu uzun olduğu için zayıf gösteriyor. 


Bu iki davranışı nasıl yorumlarsiniz kızlar?


1 cevap

0 oy
(5,188 puan) tarafından

Amaaan de geç annem hep derdi kızın yanımda dursa kilo alır 1 ay kaldım annem dayanamadı bana geri verdi dedi olmuyo bu vok degısık sksks


-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 596 göst.
0 oy
4 cevap 259 göst.
+3 oy
8 cevap 495 göst.

Kategoriler


1,512,689 soru

24,672,334 cevap

367,332 kullanıcı

...