0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde (2,660 puan) tarafından

Rota aşısını kaç aylıkken yaptırdınız? İlk kızımda 2 aylıkken yaptırmıştım. 2.kizima doktor 3 aylıkken başlayalım dedi

4 Cevaplar

0 oy
(14,526 puan) tarafından

2-4 te yaptırdım. 3-5te de yapılıyor 

(2,660 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Dogum haftasina gore de degise bilirim bizim findiga doktor 1 ay erteledi dimi gülüm @iiiinciiii

(4,955 puan) tarafından

Ben oğluma 3 ve 5. Ayda yaptırdım çünkü o aylarda aşısı yok ya daha rahat olsun diye 

(2,660 puan) tarafından

2.aydaki aşı kalkmış miydi hala var mi?

(4,955 puan) tarafından

30 temmuzda 2. Ay aşısı yaptırdım canım 

(2,660 puan) tarafından

Tamam canım teşekkürler 

(4,955 puan) tarafından

Rica ederim canım 

0 oy
(7,767 puan) tarafından

2 ve 4 te yaptırdım 

0 oy
(5,501 puan) tarafından

2 ve 4 aylıktı yaptık iyikide yaptık ishal nedir bilmeyiz çok şükür 

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 515 göst.
30 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Gulru15_ (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 1,927 göst.
23 Ocak 2020 Diğer kategorisinde GamZzze (1,421 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 201 göst.
0 oy
10 cevap 562 göst.
1 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Hatice061987 (3,798 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...