+3 oy
1,324 göst.
Diğer kategorisinde (133 puan) tarafından

Ben düğün yapamadım maddi sebep ötürü içimde kaldı gelinlik toplu para geçecek elimize sünnet düğünü  yapacaz ben çok istoyorum gelinlik giymek roman düğünü olacak birde biliyorsunuz gösterişli abartılı giyim tarzı meşhur düğünlerimizde kınayan eden olmaz sizce nasıl olur 

31 Cevaplar

+24 oy
(2,528 puan) tarafından

Çok saçma olur, oğlunun pipisi kesiliyor diye sen niye gelinlik giyiyorsun bacım daha neler, inanılmaz cringe . 

(10,357 puan) tarafından

Arkadaşım da sünnette gelinlik giydi, düğünden sonra da eşiyle balayına gitti !

Kınamamalıyım. Kınamamalıyım. Kınamamalıyım.

(2,373 puan) tarafından

kınama duası var arapça hep buradaki bazı şeyleri okumadan önce onu okuyorum 😅😅

(2,528 puan) tarafından

Bazı şeyleri kınamamak elde değil gerçekten. 

tarafından

Şebnem bu kardeş 😅 hani kaynım öldürüldü diyen vardı ya her postu gelinlik olan

tarafından

Hani devletten kız kardeşinin parasını alabilmek için ikameti evine yapmaya çalışan sonra üvey babası tarafından kız kardeşi tacize uğrayan 

-Reklam-
+10 oy
(7,762 puan) tarafından

Sizce diye sorduğunda için fikir veriyorum. Bence çok saçma olur. Eğer gelinlik giymek içinde kaldıysa evliliğini 10. Yada 15. Yılında bunları örnek olarak yazdım, senin istediğin bir yılda evlilik yıldönümü kutlayıp giyebilirsiniz yakınlarını sevdiklerini de çağırıp . Üstüne de bir de balayı gibi eşinle tatile gidip vakit geçirebilirsin. Bana göre sünnet zaten saçma sapan bir kutlamayanken bir de üstüne gelinlik giymek daha da komik. Ha dersen ki bizim kültürümüzde bu normal bir şey orası sana kalmış artık. 

(3,084 puan) tarafından

Bence de bir evlilik yıldönümünde düğün yaparsın çok içinde kaldıysa sünnet düğünü başlı başına saçma bir şeyken o saçmalığı arttırıp bir de gelinlik giymek ne alaka komik.

Benim anne babamın da düğünü olmamış zamanında. Gelinlik annemin içinde kaldığı için yıllar sonra gelinlik damatlık giyıp stüdyo albümü çektirmişlerdi. Bi 15 sene önceydi hatırlıyorum 

+7 oy
(3,168 puan) tarafından

Çok saçma bence sünnet düğünü başlı başına saçma

(2,931 puan) tarafından

++++++

+6 oy
(13,664 puan) tarafından

Alınma ama bence çok saçma gelinlik hayalini anlıyorum giyip çekip vs yaptırsan tamam hatta daha güzel ama oğlunun biyeri kesiliyor diye sen neden gelinlik giyesin hoş bana bunu kutlanmakta saçma geliyorda 

+4 oy
(3,798 puan) tarafından

Vallah çok hoş olur

+4 oy
(5,501 puan) tarafından

Bize tuhaf gelen bi görsel olsada romanlar genelde abartıyı sever ee seninde içinde kalmış cok gelinlik gibi kabarık olmasada beyaz bişey tercih edebilirsin tabiki

(133 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

+4 oy
(1,563 puan) tarafından

Sakın öyle bişey yapma. İnan ben görsem birtarafımla gülerim... 

+3 oy
(2,931 puan) tarafından

Çok saçma olur sünnet düğününde gelinlik giyeceğinize nikah tazeleyin bana çok saçma geliyor bakınca gülüyorum yazık diye.

+3 oy
(4,928 puan) tarafından

İçinizde kaldıysa gelinlik kiralayıp, çekim yapın. Sünnet düğünü bana saçma geliyor. Herhangi bir ameliyatta düğün kutlama vs yapılıyor mu ki çocuğun özel organı kesildiğinde kutlamaya değer kılınıyor anlamış değilim. Ülkemiz öyle farklı ki. Kadın adet olunca ayıptır saklansın, erkeğin organı kesilince dovullar zurnalar. Bunu evladınıza yapmayın, o organını büyük yerlere koyup kendini yüceltmesin. 

(3,084 puan) tarafından

👍👍👍

+2 oy
(20,157 puan) tarafından

Ben şahit olsam gülerim ikisi ayrı şeyler 

+1 oy
(7,767 puan) tarafından

Bize göre olmaz ama sizin kültürünüze uygunsa olabilir 

0 oy
(6 puan) tarafından

Çok abartı ben gelinliğim diye bağıran bişey olmadığı sürece bence mantıklı en azından içindeki eksiği kırmış olursun genelde sünnet anneleri beyaz tercih ediyor zaten roman olduğunuz için bunu abartmanda bir sorun yok bence ama çok kabarık bişey tercih etme derim ben 😘

0 oy
tarafından

Gelinlik degil de soyle bembeyaz bi elbise giysen nasil olur 

0 oy
(17,478 puan) tarafından

Eğer romansan kimse yadırgamaz kendin daha iyi bilirsin ☺️

0 oy
(3,372 puan) tarafından

Oldum olası romanlara karşı bı sempatim vardır kanım kaynar görünce🤗

0 oy
(6,040 puan) tarafından

Bu duruma benzer bir olayı, tanıdığım biri yaptı. Yıllar sonra çocuk sahibi olunca, vaktinde yapmadıkları düğünü de araya sıkıştırdılar. Yani hem çocuk doğumunu + hemde  düğünü bir yaptılar. Davetliler de biliyordu.

Eğer siz de ikisini bir yaptığınızı söylerseniz gayet de olur. Ama sadece sünnet annesi olup, gelinlik giymek sırıtır. 

0 oy
(9,666 puan) tarafından

Sizlerde bu tarz giyimler normal zaten niye kınasinlar sen ne istiyorsan onu giy😊

0 oy
(5,179 puan) tarafından

Giy cnm içinde kalmasın

0 oy
(39,696 puan) tarafından

Bana göre çok çok saçma benim tanıdığım biri yapsa dalga geçer gülerim ama romanların da adetleri belli bunu bir roman yapsa gülmem çünkü biliyorum ki onlar gösterisi abartiyi seviyor. Abiye diye tarlatanli şeyler giyorlar. Ha onu giymissin ha gelinlik 

0 oy
tarafından

Canım benim fikrim 


Nikah tazeleyin 


Balayına çıkın 


Sünnet düğününde benim fikrim hoş değil 

tarafından

Allah nasip ederse ben de oğlumu kestiricem ama 


Davul zurna ile değil 


Dua ile 


Temiz beyaz bir elbise alırım 


İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,930 göst.
23 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 988 göst.
+1 oy
26 cevap 1,375 göst.
23 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde zelihamert (110 puan) tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 1,000 göst.
14 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Kbr.068 (41 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...