+1 oy
119 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (23 puan) tarafından

Kızlar oğlum 21 aylık anne baba mama dede nene diyo arabalara bipbip diyo ****** sesleri çıkarıyor birine çağır diyince geee diyo anlamasi çok iyi dediklerimi anlar yapar mesela saçların nerde derim gösterir ablası da geç konuştu anlaması iyi ama sizce nasıl kızlar mesela yemek yices mama hammm liyupp derr



2 Cevaplar

0 oy
(7,767 puan) tarafından

Her bebeğin gelişimi farklıdır ben aylık hesabı yapmıyorum benim kızım 3 yaşında net bir şekilde konuşmaya başladı 

-Reklam-
0 oy
(9,735 puan) tarafından

Erkek çocuklarda bu genetikmi acaba kozlar bülbül gibi erkekler iki kelimeyi zor getiriyor bir araya nerdese anapkulunda konusacakalar çoğu boyl3 valla cebremdede görüyorum 😁

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 185 göst.
27 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde 2 bebek annesii (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 371 göst.
12 Ekim 2024 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 456 göst.
0 oy
9 cevap 638 göst.

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...