Kızlar oğlum 21 aylık anne baba mama dede nene diyo arabalara bipbip diyo ****** sesleri çıkarıyor birine çağır diyince geee diyo anlamasi çok iyi dediklerimi anlar yapar mesela saçların nerde derim gösterir ablası da geç konuştu anlaması iyi ama sizce nasıl kızlar mesela yemek yices mama hammm liyupp derr
Her bebeğin gelişimi farklıdır ben aylık hesabı yapmıyorum benim kızım 3 yaşında net bir şekilde konuşmaya başladı
Erkek çocuklarda bu genetikmi acaba kozlar bülbül gibi erkekler iki kelimeyi zor getiriyor bir araya nerdese anapkulunda konusacakalar çoğu boyl3 valla cebremdede görüyorum 😁
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın