+1 oy
226 göst.
Diğer kategorisinde (1,182 puan) tarafından

İyi geceler herkese bir aydır çarpıntı yaşıyorum ruhum ağzıma kadar gelip geri gidiyor sanki elim ayağım titriyor anlık bir dakika en fazla iki dakika falan sürüyor sonra bırakıyor kalbim sanki ağzımdan fırlayıp çıkacak gibi hissediyorum evde iki bebekle tek yaşıyorum eşim dışarda çalışıyor kafayı artık yemek üzereyim ölüp gidecegimden korkuyorum bu evde aniden anksiyete dedi doktor ilaç kullanmıyorum ama bir aydır çok kötüyüm benim gibi olan var mı 

4 Cevaplar

0 oy
(4,379 puan) tarafından

Acilen klinik destek almanız gerekiyor

(1,182 puan) tarafından

Dayanamıyorum artık önceden yine sorun yoktu şimdi uykudan uyandıran bir çarpıntı oluyor 

(4,379 puan) tarafından

Desteksiz atlatmanız mümkün değil destek şart

-Reklam-
0 oy
(9,268 puan) tarafından

Seninki panik atak canım, ben yoğun anksiyete yasadım çok kötü hala devam ediyor anksiyete daha beter, bişey olmıcak bunu bil bunu kabullenmeye calıs daha sonra azalıcaktır balkona yada dısarı cık derin nefes al 

0 oy
(9,705 puan) tarafından

Neden kullanıyorsunuz onun içinde ilaç var damla hatta piskiatrist bana öyle demişti 

0 oy
(343 puan) tarafından

Kalpler ancak Allahi anmakla huzur bulur benzer durumlar yasadim elhamdululilah 1 yildir namazlarimi kilmamla birlikte hepsi gecti gitti ama pskolojik destekte alabilirsiniz tabiki

İlgili sorular

+2 oy
7 cevap 795 göst.
25 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mrk4238 (59 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 149 göst.
0 oy
4 cevap 223 göst.
0 oy
4 cevap 253 göst.

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...