0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Bundan sonra dokum tava almaya karar verdim ama su an tabi ceyizimdekileri kullaniyorum ve onlar hep granit teflon 

3 Cevaplar

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Ben attım dırek ıcım almadı


-Reklam-
0 oy
(6,094 puan) tarafından

Cizik gorunce atiyorum ben canimdan kiymetli degil bosver, celik kullanmaya basladim

0 oy
(14,542 puan) tarafından

kullanmamak gerekiyor çoğunun içi alüminyum

tefal tavalarım var, onları dikkatli kullanıyorum ama en güzeli çelik. 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 232 göst.
3 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Elvan00 (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 302 göst.
14 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Fdmdn (205 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 189 göst.
9 Haziran 2023 Diğer kategorisinde 3434istnbl (140 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,287 soru

24,667,179 cevap

367,051 kullanıcı

...