+1 oy
1,654 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde tarafından

Ben bugun acicam ya ev soguk isinamiyorum artik. Sizde durum nedir

36 Cevaplar

0 oy
(5,661 puan) tarafından

Ben daha açmadım gündüzler aşırı sıcak geceler soğuk. Dün gece üşüdüm kalkıp battaniye çıkardım hepimize. Çok dengesiz havalar. Genelde ekim ayında açıyoruz çocuklar olduğu için. Çocuk olmasa kasım a kadar bile durulur burada Kahramanmaraş tayım sıcak oluyor genelde. 

tarafından

Kahramanmaraş merkezde misiniz 

(5,661 puan) tarafından

Evet merkez deyim 

-Reklam-
0 oy
(2,040 puan) tarafından

İstanbuldayım daha açmadık 

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Dün açmaya başladım bugün de serin gibi açık hâlâ üşütüyor gerçekten 

0 oy
(4,955 puan) tarafından

Dün buz gibiydi bugün sıcak ne yapayım bilemedim şuan soğursa açacam

0 oy
(13,664 puan) tarafından

Klima açık 32 ° sen selamlar 

0 oy
(8,115 puan) tarafından

Bizde açacaz bir kac gune bitlis soguk

0 oy
(7,767 puan) tarafından

2 gündür açıktı az önce kapattım ısındı hava 

0 oy
(39,699 puan) tarafından

Bizde esiyor bu iki gündür ama evi ısıtacak kadar üşümedik daha. İlk defa dün gece uyurken bütün penceleri kapattım.

0 oy
(802 puan) tarafından

Klima çalıştıryorum gece gündüz kıbrısta

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Bizim kapılar kapanmadı peteklerı açim kapı cam acık uyuyoruz 

0 oy
(14,523 puan) tarafından

nasıl aynı ülke içinde bu kadar çok iklim farkı oluyor yahu tamam dağlık coğrafya cart curt 😂 ama bir yerde biri kalorifer açmayı düşünürken diğeri terlememeli😂

0 oy
(9,203 puan) tarafından

Bizim burası gündüz daha 27 derece önümüzdeki hafta tekrar ısınacak hava sen nerede oturuyorsun o kadar soğudu

0 oy
tarafından

Kiz disarici cehennem gibi tursuluk alsyim diye ciktik plduk eve gelene kadar elimizde yuk cocuk bi de soguktur diye giyindiler 

0 oy
tarafından

Osmaniye sogdu kombi kapalı ama yarı kışlığa geçtik

0 oy
tarafından

Daha acmadik ama kapılar camlari kapatıyorum akşam bugünde yorganları çıkarıyorum kıyafet olarak mevsimlikler çıktı 

0 oy
tarafından

Burası sakarya akşam sıtma tuttu beni gribim çok üşüdüm battaniye üstüne yorgan attım uyumuş kalmışım sabah namazına kadar.

0 oy
tarafından

Şaka mı yapıyorsun canım nerede yaşıyorsunuz sibirya'da falan mı 😂😂 vallahi biz burada klima açmadan duramıyoruz daha bayağı sıcak yani

(287 puan) tarafından

Orası mersin veya adana mı? 

tarafından

Hayır canım manisa 🫠

0 oy
(3,414 puan) tarafından

2 haftadır sobayı yakan ben 😆

(8,460 puan) tarafından
+1

Profil resmindeki gibi sırıtıyorum akşamları soğuyunca dişlerim. 

(3,414 puan) tarafından
+1

Hahahahahahaa nerdesin bacım 😁

(8,460 puan) tarafından

Konya 

0 oy
(10 puan) tarafından

İstanbuldayim.suan klima calisiyor ne petegi kiz :)

0 oy
(7,770 puan) tarafından

Hala klimalar soğukta çalışıyor 

İlgili sorular

0 oy
37 cevap 1,277 göst.
23 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 855 göst.
19 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Karadenizin incisi (14,397 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 922 göst.
3 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,146 puan) tarafından soruldu
+2 oy
18 cevap 832 göst.
13 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde gulistaN_18 (10,124 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...