+1 oy
956 göst.
Diğer kategorisinde (9,053 puan) tarafından

Oglanin dolabini döktüm kaldirsam mi karar veremedim en fazla 33 derece olcakmis hava giydirmem gibime geliyor ama siz ne yaptiniz sortlari askılı atlet gibi olan tsortleri kaldirdiniz mi 

20 Cevaplar

+2 oy
(2,441 puan) tarafından

Ben şuan yün giydiriyorum 😂 19 dereceyi gördük dün 

(9,053 puan) tarafından
+1

Sizin orasi baya sogukmus canim

(2,441 puan) tarafından
+1

Evet canım rizedeyiz kaç gündür yağmur o biçim yağıyor

(9,053 puan) tarafından
+1

Yuksek kesimlerinize kar yagmis demi instada gormustum

(2,441 puan) tarafından
+1

Evet yaylalar kar şuan 

-Reklam-
+2 oy
(14,551 puan) tarafından

Bizde daha kalkmaz kolay kolay

(9,053 puan) tarafından
+1

En fazla 33 derece gösteriyor  kaldirsam mi bilemedim ekimin ikinci haftasi kesin kaldiririmda ondan sonra baya fark eder hava

(14,551 puan) tarafından
+1

valla buranın havası belli olmuyor. sıcak. gece artık uzun giydiriyorum ama gündüz isteniyor hala. şu an bile şort var daha kızımın üstünde 

+2 oy
(5,190 puan) tarafından

Kısa kolluları bıle kaldırdım kolları buz gıbı oluyor ınce uzun gıyıyor sımdı

(9,053 puan) tarafından
+1

Oglen sicak oluyor canim gene aksam ve sabah bende uzun kollu giydiriyorum ama oglen sicak oluyor baya terler diye tsorte geciyorum 

(5,190 puan) tarafından
+1

Bızım bura oglen vaktı esıyor 

(9,053 puan) tarafından
+1

Dogrudur canım 

+2 oy
(5,418 puan) tarafından

Ooben çoktan kaldırdım. Bazı eski şortlar ve eski nerdeyse üzerine küçük gelen pantolonları kaldırmadım. Pantolonu giydirib üstden şort giydiriyorum üşümesin diye. Tam eskisin atarım🤣 kar kış gelene kadar giysin. 

(9,053 puan) tarafından
+1

Sen baya toparlamisin canim 

(17,479 puan) tarafından
+1

Kaç yaşında çocuğun merak ettim :)

+2 oy
(5,671 puan) tarafından

Benim oğlana tişört giy oğlum diyorum üşümüyorum anne üşümüyorum anlamıyor musun diyor 😄 ama havalar serinledi artık bugün ütü yaptım ve bir damla bile terlemedim normalde klima açıkken bile terlerim ütü yaparken 😀

(9,053 puan) tarafından
+1

Geceleri serin oluyor canim ben bile  uzun kollu giydim yattim  gece

(5,671 puan) tarafından
+1

Geceleri bizimde serin ince battaniye örtüyoruz henüz uzun kolluya geçmedik ama sanırım bir haftaya geçeriz. 

+2 oy
(3,526 puan) tarafından

Hayır. Sabah sıcak akşam hafif 

+2 oy
(5,243 puan) tarafından

Kombiyi actık kıs modına gectık yelek corap geziyoz

+2 oy
(4,374 puan) tarafından

33 derecede ne giydireceksiniz ki çok sıcak hala

+2 oy
(6,051 puan) tarafından

Kışlıkları giyen biz🙂‍↕️ 

+2 oy
(9,211 puan) tarafından

Ben bir iki tane bıraktım gerisini kaldırdım burası daha soğumadı 28 derece havalar ama akşam serin oluyor

+2 oy
(11,989 puan) tarafından

Birazdaha  sıcaklar devam edecek diyolar babam diyo güvenemiyom bir kać tane eşyaları var kalın soğuk olursa onları giydirim 

+2 oy
(2,130 puan) tarafından

Kastamonu gündüz 20 22 arası değişiyor o yüzden şortları kaldırdım kısa kollu güneşte olursa giydiririm bugün sıcaktı mesela hava güzeldi 

+1 oy
(39,700 puan) tarafından

3 gündür şort giydirmiyordum. Bugün de kaldırdım kışlıklari indirdim.

+1 oy
(9,450 puan) tarafından

Bugün kaldırdım Ağrı baya soğudu donuyoruz valla 😃

+1 oy
tarafından

Bugün yazliklarimizi kaldırdım..kisliklar montlar çıktı hep ortaya. Cok şükür yeni bir kış mevsimini daha görüyoruz. 

+1 oy
(9,188 puan) tarafından

Konya bugun 28 dereceyi gösterdi ama evin içleri soğudu artık dolapta duruyor şortları ama giyymiyorlar artık


0 oy
(10,286 puan) tarafından

Anasınıfı hocamız uzun kolu thşört giydirmemizi isdediği için evde sadece o tarz tthsört şort baksır atlet dolanıyor dısarda uzın ince seyler sabah erkenleri buzgibi oluyor hava mevsimlik ceket o şekilde aldık almaya devam ediyoz zaten actık dogalgazıda 45 aksam gündüz 38 de yanıyor yebi bina olunca buz gibi alt üst boş bide tokideyiz 

0 oy
(27,104 puan) tarafından

Bizim burası daha sıcak. Daha giyilir şort 15 gün daha giyilir diye tahmin ediyorum 

0 oy
(826 puan) tarafından

Ekimin ortasını bekle derim.  Ankara'da gece 11 12yi görüyor gündüzleri belli olmuyor ben kaldirmadim ama mesela okula giderken külotlu çorap ustune şort falan giydiriyorum belli olmuyor havalara çünkü. Çok tatlı oluyor öyle hem :) 

0 oy
(203 puan) tarafından

Bizim hala sabah a kadar klima açma mız 

İlgili sorular

0 oy
34 cevap 2,413 göst.
29 Ekim 2020 Diğer kategorisinde ❤️Derin❤️ (2,718 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 208 göst.
16 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 850 göst.
2 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Cocukannesi (2,129 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 443 göst.
5 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,053 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...