0 oy
233 göst.
Diğer kategorisinde (2,669 puan) tarafından

Kızlar emzirirken röntgen cekilebiliyor muyduk? Ayak bileğinden acil 

4 Cevaplar

0 oy
(2,518 puan) tarafından

benekle ayni anda girmedigin surece sorun olmaz bence

(2,669 puan) tarafından

Geri dönüp doktora sordum ya. Bişey olmaz dedi de. Rontgendekiler 1 gün emzirme falan dedi benim de kafam karıştı 

-Reklam-
0 oy
(741 puan) tarafından

Röntgenden sonra ilk sütü sağıp dökmüştüm hemen  3 saat sonra falan emzirmeye devam ettim 

(2,669 puan) tarafından

Gelir gelmez emdi valla çok acıkmış 🥹

(741 puan) tarafından

Kıyamam ya sağlık olsun 

0 oy
(1 puan) tarafından

Acilde çalışıyorum sorun olmaz

(2,669 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

0 oy
(4,966 puan) tarafından

Geçen kıızm için röntgen çektik banada çeken kişi emzirip emzirmediğimi sordu emmiyor diye tamam dedi demkki emzirmemek lazım 

(2,669 puan) tarafından

İnternete de baktım doktora da sordum valla çok da acıkmış emdi inşallah bişey olmaz 🥹

(4,966 puan) tarafından

İnşallah canım keşke mama verseydi ama 1 gün hiç değilse bende ilaçlı tomografi çekildi 6 saat sağ at dedi doktor ben 16 saat sağıp attım bebeğim küvezdeydi sağıp götürdüklerim vardı Allahtan

(2,669 puan) tarafından

Benim bebeğim biberon tutmuyor ki canım ya maalesef neyse artık ilaclida mecbur sağılır ama

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 1,859 göst.
0 oy
2 cevap 103 göst.
18 Şubat 2026 Diğer kategorisinde dobrabirisii23 (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 737 göst.
13 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Sevgih (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 351 göst.
16 Eylül 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Tunber (806 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...