Hanımlar bir tartışma sonucu baya bağırıp kasıldım ağladım da 19+2 yim sancım var karnımda çok gerginlik yaşadığım içinmidir geçmesse gitmeli miyim acilen bebeğime birşey olur mu?
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın