Hanımlar bir tartışma sonucu baya bağırıp kasıldım ağladım da 19+2 yim sancım var karnımda çok gerginlik yaşadığım içinmidir geçmesse gitmeli miyim acilen bebeğime birşey olur mu?
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın