0 oy
273 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde (1,337 puan) tarafından

Hanımlar Selam!bugün Allah’ı izniyle 38 haftama giriyorum ama geçen haftadan artık yalancı sancılarım var.Çok korkuyorum aklıma hep kötü şeyler geliyor.Ölümü düşünüyorum hep.sanki ordan kurtulmayacakmışım gibi.2 çocugumdan biri okula biri kreşe gider.Onlardan ayrılınca hep ağlarım kendi kendimde .Hep Allah’a dua ediyorum onları bensiz beni de onlarsız bırakmasın inşallah 🤲🏻Kendi kendime “Allahım nerden bu geldi başıma”diyorum günde kaç kere.o doğum sancısı var ya ondan çok korkuyorum yalancı sancılar da hep doğumu bana hatırlatıyor .Rusydayım eşimin Ailesinden başka kimse yok burda.Allah ilk önce şu korkuyu içimden çıkarsın her ağızda dua var dua edin nolur çabucak kurtulayım bu yükten çocuklarıma kavuşayım 🤲🏻Problem sadece kanım aşağı birde ayaklarımda varis damarlarının olmasıdır.

2 Cevaplar

0 oy
(676 puan) tarafından

Çok çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda sağlıkla kucağına alırsın lütfen iyi düşün yoksa benim gibi anksiyete olursun ki buda insanı yiyip bitiriyor 

(1,337 puan) tarafından

Sizde nasıl yarandı ki bu anksiyete ??evet korku olmasa belki iyi olur 

(676 puan) tarafından

Kızımın doğumundan sonra bende anksiyete başladı sürekli bana bişey olacak korkusu çocuklarıma kim bakar korkusu onlar bensiz nasıl yaşarlar korkusu öyle öyle kafayı yedim 

(1,337 puan) tarafından

İlk doğum mıydı ?

(676 puan) tarafından

Hayır ikinci doğum 

(1,337 puan) tarafından

İlkinde korkmadınız ikincide korktunuz ?zaten bunu söyleyen ben üçüncüden korkuyorum 😄

-Reklam-
0 oy
(1,062 puan) tarafından

Korkma. 3. Doğumun en kolayı olacak Allah'ın izniyle eşinin ailesi de yeter sana ınsallah. Normal doğum olacaksın anladığım kadarıyla bir gün sonra çocuklarının yanında olacaksın. Çok da küçük değiller aklın kalmasın bence bırakacağın kişilere de güveniyorsan.

Benimki 2 yaşında altı bezli, doğru düzgün oturarak yemek yemez. Diyorum bensiz kim yemek yedirse bu kadar uğraşmaz pes eder yarım saat uğraşıyorum yedirmek için ben de 30 haftalıgım. Sezeryen olacak benimki 

(1,337 puan) tarafından

Size de Allah yardım eylesin inşAllah🤲🏻Benimkiler 8 ve 6 yaşlarda.Bırakacagım insanlar kim olacak kaynana ve elti.Aman onların yardımına gerek yokta,mecburiyetten …İnşAllah sizin söylediğiniz gibi rahat geçer doğum çok acı çekmem 😿

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 442 göst.
16 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Mirzamm23 (159 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 336 göst.
+1 oy
8 cevap 361 göst.
0 oy
7 cevap 347 göst.
26 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Hayatnur (365 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...