Kayin babam yok malesef ama yaşasaydı anlaşırlardı diye düşünüyorum
En son birbirlerini benim düğünde gördüler bidaha da yok
Allahıma binlerce kez şükürler olsunki çok iyi
Tabikiiideeeee kotu
1,512,177 soru
24,665,955 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın