Kayin babam yok malesef ama yaşasaydı anlaşırlardı diye düşünüyorum
En son birbirlerini benim düğünde gördüler bidaha da yok
Allahıma binlerce kez şükürler olsunki çok iyi
Tabikiiideeeee kotu
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın