Bebeler memeden süt az geldiği için bunu yapıyo biberon verdiysen ondan zahmetsiz içiyo ya alışıyo memeyi istemiyo bu yöntemi dene mutlaka hem süt çok gider hem memeni emer sütün artar eds sistemi deniyo çok basit link atıyorum nasıl yapıldığına dair üşenme dene 2 tkye beslenme sondası alacaksın sadece
1,512,544 soru
24,670,641 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın