Evimi sürekli düzenli tutmak için ne yapmalıyım?

0 oy
1,698 göst.
Diğer kategorisinde (1,805 puan) tarafından

Evinizi nasıl hergün düzenli tutuyorsunuz temiz tutabilen kızlar bir cevap verin benn uğraşıyorum didiniyorum olmuyor amann diyip saldığımda  da  ipin ucu kaçıyor daha fena oluyor.. Önümüz ramazan hatim okunsun diyorum evim de 3 günde beri prova yapıyorum acaba temiz kalacak mı diye yok olmuyor 😁😁

22 Cevaplar

+1 oy
(439 puan) tarafından

Bulaşık makinamı sürekli boş tutuyorum hemen bulaşıkları makinaya atıyorum 1 bardak olsa bile kızım oynar sıkılır sıkılınca hemenn dağıttığı yerleri topluyorum sürekli ayaktayım yani tahamül edemiyorum dağınıklığa çamaşır makinasını az da kıyafet hemen çalıştırıyorum birikmiyor kızım uyuyunca dolapları katlıyorum😂süpür sil bitince camdaki lekeleri hemen 1 siliyorum camda kirlenmiyor öyle yani

(1,805 puan) tarafından
+1

Maşallah o kadar yapamıyorum ya sürekli yapıyorum ya dağ gibi olunca giriyorum çamaşıra bulaşığa ucu kaçıyor öyle de işte daha zor oluyor 🤦🏻‍♀️

(439 puan) tarafından
+1

Öyle birikirse işin içinden çıkamazssın cano

(1,805 puan) tarafından
+1

Düzenli de yapamıyorum kendimi alıştırmam lazım böyle olmuyor 🤷‍♀️

-Reklam-
+1 oy
(1,873 puan) tarafından

Yok bacim yok kimisi beceriyo kimi beceremiyo 2 gundur didiniyorum evim toplu durmuyo ben bi yeri yaparken cocuk arkamdan salonu dagitiyo yemek derdi hic bitmiyo zaten bulasik belasi hic kesilmiyohaliyle evde toplu durmuyo bi komsum var evinde 4 yasinda bi bebesi 1 kedisi 2 de kusu var masaAllah tertemiz ne zaman gitsem kaymak giti oluyo evi daha bi de sıkılıyor da elisine baslamis 

(1,805 puan) tarafından
+1

Aynı benim ev işte kimsenin yemesi içmesi bitmiyor 🤦🏻‍♀️gece bile mutfak aktif bizim gece acıkan kalkıp makarna yumurta felan yapıp yiyolar 🤷‍♀️

(1,873 puan) tarafından
+1

Bi de tezgaha koyup gidiyorlar dimi benim kardeslerim oyle esim kalkinca aburcubur yer cocukda kucuk o yuzden simdilik o durum yok ama cocuk buyuyunce bizde yasariz kesin onu malesef 

(1,805 puan) tarafından
+1

Bazen masada bırakıyorlar tezgaha koysalar iyi o yüzden mutfağım hep dağınık hep bulaşık dolu 

(1,873 puan) tarafından
+1

Ayy benim bekarligimdaki ev o aksam toplar yatardim sabah kalk savas alani cok haklisin 

(1,805 puan) tarafından
+1

Aynen canım malesef 

+1 oy
(2,926 puan) tarafından

Şuan ev 56 bacım kalmıyo malesef oğlan okuldayken toplu kkalıyo oğlum gelince abi kardeş hallediyolar şuan cay keyfi yapıyorum onlarda oynuyo çay keyfim bitsin kalkıp toplicam inşallah 

(1,805 puan) tarafından
+1

Aynen ya malesef bir çözüm bulamadım ben

(2,926 puan) tarafından
+1

Sürekli toplcan anca oyle kalıyo yada benim gibi odanın birine oyuncaklarla berabe tıkcan ama gözüm üstlerinde sürekli  ben arada oyle yapıyorum o odayı topluyorum sadece 😂😂

(1,805 puan) tarafından
+1

Ayy en iyisi 😊

+1 oy
tarafından

Bütün odaları kullanmayacak çünkü çocuk var

Şuan bizde çocuk odasında çay saati yapıyoruz aile saati

(1,805 puan) tarafından
+1

Bizim sadece salon kapaklı tüm ev kullanılıyor ondamm çok dağılıyor sanırım 2 tuvalet 3 yatak odası oturma odası veranda mutfak sürekli dağılıyor günde bir defa toplama yeterli gelmiyor malesef fazlasına da benşm enerjim çok düşük yetişemiyorum 

tarafından
+1

Bukadar yere yetmez tabi. Hemde çocuk varsa

(1,805 puan) tarafından
+1

Evet var 4 tane 

+1 oy
(3,385 puan) tarafından

Nankör ev işi 😏😏

Ben duzenli biriyimdir ama bu tamamen huyla alakalı annem sağ olsun üç kardeş bizi düzen delisi büyüttü ister istemez kaliyo insanda günlük sil supur ev yıka dolaplar günlük silinecek mesela Bayram temizliği asla yapılmaz bizim evde dip köşe hiç kirli olmaz çünkü sürekli elim üstündedir bazen salmak istiyorum ama olmuyor Urfa'da öğretmen bı komşum vardı bı gün bana dediki eşyalar bize hizmet etsin biz onlara değil okadar dogruki

(1,805 puan) tarafından
+1

Bu kadar yapamıyorum işte enerjim yetmiyor bir ara böyle oldum o dönem de evde canavara dönüştüm o halimi hiç sevmedim şimdi ev kirli değil ama düzenli de değil 

+1 oy
(1,934 puan) tarafından

Hergun yaşanan dolu olan ev toplu kalmaz illaki dağılır bende var 4 çocuk hafta içi 3 ü okulda biniki yaş kızım yanımda e oda oyun istiyor onunla oynayarak topluyorum mesela ben çamaşır atıyorum o makinayı çalıştırıyor bulaşık makinaya hemen atarim hiç bekletmem mutfak dolapların parlak yüzük hergun üstten de olsa mutlaka silerim çünkü kızım 2 yaş hep iş yapıyor evi günlük mutlaka süpürüp silerim toz almaz işini haftada 3 gün yaparım temiz ama dağınık olabiliyor dağınıklık toplanır o kolay beni en çok zorlayan ütü işi oluyor ütü yapmayı seviyorum ama yıkanacak hergun net iki makina çıkar ve hergun utude yapmaktan sıkılıyorum tuvalet banyoyu ya sabah ya akşam mutlaka duş aldığım için ozaman temizler çıkarım orası da hep temiz kalır ayda iki sefer cam silerim öyle böyle biraz kalıyor biraz dağılıyor 

(1,805 puan) tarafından
+1

Kirli olmuyor ama hep dağınık oluyor evim bundan hoşlanmıyorum bir dünya kullanmadığım eşya kıyafet VS attım çöpe yeter artık dağınıklık azalsın diye sanki iyice bereketlendi 😊

(1,934 puan) tarafından
+1

Aslında birazda takıntı haline geliyor zamanla temiz olsa bile pis olarak goruyoruz

(1,805 puan) tarafından
+1

Doğru bana senin evde ne var heryer temiz diyorlar ama işte  mesele dolap  halı koltuk kanepe temizliği değil dağınıklık mesela bulaşık eksik olmaz herkes sürekli bişe yer kıyafet yıkanır sürekli çamaşır var heryer oyuncak 

+1 oy
(534 puan) tarafından

gereksiz olan her şeyi dağıtarak oyuncak bile tek sepet kaldı Bir de her şeyin sabit bir yeri olsun ve eline aldığın şeyleri yerlerine koymaya özen göster o zaman daima düzenli ve ortalıkta eşya kalmıyor temizlik ve süpürmeyle de çok rahat düzenli tutarsın

(1,805 puan) tarafından

İşte bunu yapmak çok yorucu oluyor sanırım menepoza da giriyorum sabrım bitiyor enerjim bitiyor 

(534 puan) tarafından

Ben de öyle değildim geçmişte ve tek çocuk olmasına rağmen bir türlü rutin ve düzen kuramamıştım çok zorlanıyordum şimdi iki tane çocuğum var ama gayet derli toplu evim

(1,021 puan) tarafından

Bende bu sekilde yapiyorum 

+1 oy
(471 puan) tarafından

Vallahi ben üç çocukla artı 22 hafta hamileyim bu düzen beni yiyip bitirdi öyle bir alışmışım ki evimde en ufak bir şey olsa sinirlerim bozuluyor bu genç kızlıktan bu yana yeni olan bir şey değil hep düzeni temizliği çok severim ve çok da yaparım Çok şükür evim üç çocuk olmasına rağmen sürekli Düzenli temiz bu da bir yerden sonra alışkanlık haline geliyor zaten😂

(1,805 puan) tarafından
+1

Temiz halıya kapıya perdeye dolap içlerine temiz bakarım ama  dağınık hep bunu sevmiyorum işte toplu da tutamıyorum 

(471 puan) tarafından
+1

Benim temizliğe ve düzene daha çok sabrım ıstegım ve hevesım var ama mesela yemek yapmaktan nefret ederım ama mecbur yapıyorum😂

(1,805 puan) tarafından
+1

Çocuklar bana bulaşmasın yemek yapmayı severim 😁

(471 puan) tarafından
+2

Ne güzel işte canım❤️

0 oy
(1,884 puan) tarafından

Hic oturmayarak🤣surekli ayaktayim 

(1,805 puan) tarafından

Çok yorucu az mesai maksimum temizlik lazım bana 🤣

0 oy
(43,845 puan) tarafından

İlk çocukta bunu başardım hep düzenliydi evim ama 2.cocuktan sonra eve hiç bakamıyorum günlük düzen yemege ve çocuklara anca yetişiyorum 😏

(1,805 puan) tarafından

4 çocuk var bende işte ilkler büyük ama okul var işte malesef istediğim düzen olmuyor 

0 oy
(2,019 puan) tarafından

Benim annemde neredeyse takıntı derecesinde titizdi. Sabah uyandığımız zaman üzerimizdeki pijamalari çıkartıp sirkelemeye başlıyorduk daha sonra yastık yüzümüzü nevresiminizi çarşafları halıyı  dolaptan giymek için çıkardığımız kıyafetleri… Her şeyi sirkelerdik ama her şeyi biri üzerindeki hırkayı mı çıkardı camdan sirkelemeden asması yasaktı. Çoraplarımıza kadar silkelerdik. 🤦🏻‍♀️ şimdi kız kardeşim annemin aynısı bende ters tepti. Onlara göre de ben çok umursamaz insanım.

(1,805 puan) tarafından

Bu kadar olamam ben düzen olsun yeter kanepe minderleri sürekli yerlerde gezmesin oyuncaklar mutfak tezgahımın dibine kadar yayılmasın mutfakta  bir yemek yeme düzeni olsun bir de mümkünse herkes kirlisini halıya desen olarak atmak yerine kirli sepetine atsın tamamdır 

0 oy
(4,357 puan) tarafından

Sürekli toplamak canım ve her şeyin mutlaka yeri olsun hemen kaldır bende bugün yaptım Ramazan öncesi derin yaptım geçen hafta sürekli topluyorum arkadaşım dediği gibi yani biraz zor oldu benim için ama birkaç kez anı misafir gelip panik olunca şimdi topluyorum hep çocuğa da öğretiyorum ama hatim benim için çok zor geçen sene teklif ettiler oku diye hergun evime alamam o kadar yapamam mukabele işi sabit işi 

(4,357 puan) tarafından

Bu tempoyu hergun yapabilecek misin akşam topladım salonu yattım su an oyuncaklarla bakisiyoruz ha evin genişse bir odayı kapalı tutarsın orası hep temiz kalır günlük mutfağı da temiz bırakırsın olur sonuçta herkes evi gezmicek Kur'an okuyup gidecekler

(1,805 puan) tarafından

Oturma odam ayrı salon ayrı salon hep temiz ama geri kalan yerler savaş alanı hergün aynı tempoyu kaldırabilir miyim bilmiyorum ama belki ev halkı da az daha dikkatli olmayı öğrenir bu vesileyle eşimle konuştum daha  dikkat edeceğini söyledi çocuklarla da konuşacağım bakalım hayırlısı 

(4,357 puan) tarafından

Çok güzel işte benim hiç öğle bir alanın yok herkes odaları gezmez mutfak koridor ve banyo tuvalet temiz olsa yeter yaparsin

(1,805 puan) tarafından

Aynenn öyle düşünüyorum bende hem de çok istiyorum dua edin nasip olsun 🤲

(4,357 puan) tarafından
+1

İnşallah aslında bende çok isterim ama nasip

0 oy
(1,319 puan) tarafından

Her akşam uyumadan önce mutfağı temizle  iş yapmasan bile tuvaleti yıka el yıkama lavabolarini temizle 

(1,805 puan) tarafından

Tuvalet lavabolar yıkıyorum temiz kalıyor ama mutfağımı  temiz tutamıyorum ben erken uyuyorum ev halkı 1 2 3 bazen 4 de yatıyor  ve bişeler yiyip içiyorlar malesef ama anlaşma yaptık duyarlarsa inşallah en azınca ramazan ayında buna son verecekler 

0 oy
(945 puan) tarafından

Ben 9 aylık kızım uyurken  sabah 7 de eşim işe giderken uyaniyorum o satte evi toplayıp temizlemeye çalışıyorum ya da kızım yyudugunda topluyorum uyanikaa bennle geziyoe o sıra toplarım ya da önüne bir şey atarım onla oaylaniyo çocuktan sonra eksiis glbll yapilmiyor

(1,805 puan) tarafından

Kızım Bi iki aydan beri yeni kendi kendine oynuyor önceden asla kucağımdan inmezdi biraz uğraşsam evdeki herkes de toplamaya başlayacak ama  benim o kadar sabrım yok önceden böyle değildim bir yıldan beri böyleyim 

0 oy
(1,021 puan) tarafından

Evim temiz duzenlidir 

Herseyin yeri vardir

Cok az esya var 

Her temizlikte cocuklarida dahil edip atiyoruz 

Mesela cocuklarin dolabi uc bolumden olusuyo kiyafet kalan bid bolum coraplari tokalari.

Ve ferah evin var 

Bir de erken kalkarim evi dk toplarim 

Bide oyuncak v. S yok cok oynamazlar oyle kitap cok oda cabuk toplaniyo 

Mesala iki gundur servis gerecleri ile oynuyolar 

Onlari kaldircam 

Bu sekilde kuculen bozulan cizilen ne varsa atiyorum evde birakmam kesinlikle

(1,021 puan) tarafından

Gecem. Kaynanaya bir kova bardak verdim nevresim. Takimi verdim 

Fazla caydanlik verdim yatak verdim 

Bunleri azalttim kiyafetler koydum copun kenarina bursiri bir cuval ve asiri ferahladi ev suan 

Koltugun kirlentleri ile oynuyolar onlari da kaldiracam yere atiyolar daginiklik bitmiyo 

Bide robot supurgeyi alali evdeki daginiklik bitti

(1,805 puan) tarafından

Aha biziim evin ihtiyacı robot süpürge mutfağı süpürse yeter bana 😁

(1,021 puan) tarafından

Inanki heryeri supuruyo ben  disaridan gelene kadar istasyona gidiyo her eve lazim iyiki almis esim

(1,805 puan) tarafından

Bende istiyorum eşim tamam dedi bakalım 

0 oy
(764 puan) tarafından

En sevdiğim temizlik rutini Şimdi şöyle söyleyeyim Benim evime gelenler de genelde temiz olduğunu ve titiz olduğumu söyler evimde gereksiz hiçbir şey yoktu yani gereksiz derken fazlalık bir eşya kullanmadığım bir eşya anında atarım odada boş boş Duran hiçbir işe yaramayanı atarım Her neyse Mesela örnek veriyorum Sabah kalktım değil mi elimi yüzümü yıkarken çamaşırlarımı atarım asılacakları asarım daha sonra kahvaltı işine girerim kahvaltımızı ederiz Eğer vaktin varsa makine boşaltırım vaktim yoksa önce kahvaltı ederim çocuklarımla iki Bebiş olunca çok ağlıyorlar o yüzden acele ederim Kahvaltıdan sonra bulaşıkları toplar evi süpürürüm Ondan sonra dersim Vardır muhakkak derse otururum çocukları oyunla oturturum ama çocukların oyuncaklarına bile inan ki dağıttım yani oyun oynamadıklarını Ben neden kullansınlar dedim ki başka çocuklara verdim oynamıyorlar çünkü gereksiz fazla kıyafetlere ayırırım fazla da fazladan kıyafetler olmaz kimsenin evde kullanmıyorsak çöpe Hatta şu kadar söyleyeyim katlanmaya müsait olmayan bazı Elbise falan olur ya Bir türlü ne yaparsan hep doğru düzgün katlandık Onları bile atarım elimden geldiğince çok düzgün katlarım Yani bir elbise aldığında bile o bozulmaz Ben dağınıklık oluyor ama sürekli toplu Mesela ben yemek yaptığımda bile sürekli bir yandan ortalığı toplayan biri o yüzden hiç sorun yaşama daha sonra akşam yemeğini yaparım hazırlarım çocukları yediririm içiririm onlarla ilgilenirim televizyon izleriz yatmadan önce muhakkak Hem çamaşır hem bulaşık makinesi çalıştırırım odayı toparlamadan asla uyumam Eğer canım isterse elbise asarım istemiyorsa ertesi gün yaparım bu şekilde yapıyorum bugüne kadar bekletirsem o kadar uzuyor mesela bazen elbiselerim 2 gün katlanmıyor ve beni o çok huzursuz ediyor O yüzden elimden geldiğince elbiseler kurunca hemen katlamaya geçerim

(1,805 puan) tarafından

Bu kadar yapamıyorum ben yemek yaparken mutfak savaş alanı oluyor herzaman değil ama çocuklukla sonra tek seferde toplarım diyorum oda yoruyor haliyle 3 yaş olacak bir de kızım var hep ilgi istiyor 

0 oy
(4,908 puan) tarafından

Canım annem şey derdi yanlış anlama sakın kiminin eli temizlik yoğurur kiminin eli pislik dağınıklık der bende öyle 1 yıldır evde kuran okutcam okutamiyorum dağınıklık tam kimseyi cagiramiyo4um 

(1,805 puan) tarafından

Çok yayılmam arada hastayken kendimi kötü hissettiğimde felan işi aksatırım ama benşm evde yeme içme çamaşır bereketleniyor resmen 

(4,908 puan) tarafından

Bende öyle canım asla çamaşır bitmiyo bulaşık bitmiyor bizimkiler hep intertte gorduklerini yaptiriyor bana o zaten bulaşığı daniskasi oluyo falan yani çamaşır eşim hemen bı tişört giyse beş dj sonra cikartsa kirliye kor. 2 kez duş alınır yani bitmiyo yani bende sen gibi haftada bir migrenim tutar ev sarma Duman olur 

(1,805 puan) tarafından

Herkesin evi benzer o zaman 😁 çokta kasmaya gerek yok 

0 oy
(2,712 puan) tarafından

Her gün bu evi düzenli tutacam diye güne başlıyorum bı bakmışım ki hiçbirsey yapamamışım 1.5 aylık bebeğim 3 yaşında kızım imkanı yok düzenli tutamıyorum artık düzenli tutmayı bıraktım yetistiremiyorum ben topluyorum kızım arkamdan dağıtıyor oğlum sağolsun hiç uyumuyor sürekli meme de durmak istiyor bende artık herşey olduğu kadar diyorum geçiyorum 

(1,805 puan) tarafından

En iyisini yapıyorsun canım ya ben de özellikle bikaç günden beri öyle toplu tutmaya çalışıyorum hem çok yoruluyorum hem toplanmıyor ama  benim vede oyuncakta çok büyük arabalar VS o yüzden de hep dağınıklık var 

0 oy
(4,374 puan) tarafından

Az eşya hiç iş her eşyayı anında yerine koymak ve ve ev aletleri desteği günlük 2 saat iş demek 

(4,374 puan) tarafından

İlerlemeden acilen tedavi olmalısınız eğer ilerler ise önünü almanız çok zor olabilir

(1,805 puan) tarafından

1.5 yıl oldu yoğun stres var bende stresten üzüntüden  menepoza giriyorum zaten doktora gidiyorum bakalım hayırlısı hakkımda 

(1,021 puan) tarafından

Aynen soslu tavuk katiliyorum herseyin makinasini aldim asiri rahatim ben hic dert etmiyorum kurutmayi utu ozellikli aldim 

Utu isindende kurtuldum

Tiftik makinasi bile aldim 

Tug tuncuk ne varsa topluyorum

(4,374 puan) tarafından

Bence aynı anda uzman desteği alın inanın kendinizi çok iyi hissedeceksiniz


Makineler teknoloji hayat kurtarır özellikle kadınların iş yükünü azalttıgı için bu zamanda bulunmaz bi nimettir

(1,021 puan) tarafından

Aynen canim. Oyle. Kesinlikle

0 oy
(2,928 puan) tarafından

Sürekli bi yerleri toplaman gerekiyor temiz olması için 🤣çocuklu evi temizlemek kar yağarken kapı önü süpürmek gibidir diye bi söz gördüm gerçekten çok doğru ben ayda bir perde kanepe koltuk yıkıyorum ona rağmen koltuklarımda kirleniyor perdelerimde tozlanıyor alerjik çocuğum var ekstra dikkat isteyen bi konu yastık yüzlerini yorganlarını her akşam tüy toplayıcı ile tarıyorum her hafta yıkamama rağmen yine de dün yıkasım mesela bugün toz toplayıcı ile taradım baktım yine toz yapışıyor bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum düzeni geçtim zaten ama nasıl bu kadar toz oluyor anlam veremiyorum bunlar haricinde akşam toplar gırgır yapar yatarım sabah kalkınca kahvaltı öncesi bi odaları toplarım sonra mutfağı toplayana kadar topladığım odalar tekrar dağılır 🤣tekrar oraları toplar süpürür silerim silmeyi 2.3 güne bir yapıyorum çocuklarıma evi süpürüp sileyim sonra istediğiniz gibi dağıtın diyorum tamam diyip oturuyorlar ben bi odaya düzenleyene kadar öbür taraflar darmaduman oluyor zaten aman dağıtmasınlar vs hiç demedim sadece süpürme yaptıktan sonra dağıtsınlar istiyorum temiz olsun diye o da çünkü çok sık dışarı çıkamıyoruz çıksak 1.2 saat anca çocukların büyük çoğunluğu evde geçiyor önceden çok kafama taksamda son 1 senedir asla dağılmasın vs diye düşünmüyorum istedikleri kadar oynasınlar sonuçta bundan birkaç yıl sonra dağıtan da olmayacak 

(1,805 puan) tarafından

Evet aynen işte düzen olmuyor bir türlü ne dağınıklık bitiyor ne bulaşık ne çamaşır sepetin dibini göremiyorum tam hah çamaşır bitti şükür diyorum gidiyorum çocukların odasında yerlerde değişilmiş kirli çamaşır 3 yaş olacak bir çocuğum var oda başladı azcık üzerinde bir damla su leke görsün hooopp elbise değişir gelir 🤷‍♀️

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Evimi her gün düzenli tutmak için en etkili günlük temizlik rutini nedir?
Evinizi düzenli tutmanın en etkili yolu günlük 15 dakikalık hızlı toparlama rutinleri uygulamaktır. Her gün mutlaka yatakları düzeltin, bulaşıkları makineye yerleştirin ve yüzeylerdeki dağınıklıkları ait oldukları yerlere kaldırın. Bu küçük adımlar, evin kirlenmesini önleyerek hafta sonuna büyük bir temizlik yükü kalmasını engeller ve yaşam alanınızın sürekli derli toplu görünmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evin dağınıklığını önlemek için her gün yapılması gereken temel işler nelerdir?
Evin dağınıklığını önlemek için her akşam yatmadan önce 10 dakika boyunca salonu toparlamak, mutfak tezgahını temizlemek ve kirli kıyafetleri sepete atmak temel işlerdir. Bu alışkanlığı kazanmak, evin ertesi güne temiz ve ferah başlamasını sağlar. Ayrıca her eşyaya sabit bir yer belirlemek ve kullandıktan sonra hemen yerine koymak, dağınıklığın birikmesini kökten engelleyen en önemli adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ev temizliği ipin ucunu kaçırmamak için hangi yöntemler uygulanabilir?
Ev temizliğinde ipin ucunu kaçırmamak için işleri büyük parçalar yerine küçük ve yönetilebilir parçalara bölmek gerekir. Örneğin, her gün sadece bir odaya veya bir bölgeye (sadece banyo veya sadece mutfak gibi) odaklanmak evdeki genel düzeni korumanıza yardımcı olur. Haftalık derin temizlik planı yapmak yerine, günlük 20 dakikalık sürdürülebilir temizlik süreleri belirlemek yorulmanızı engeller ve motivasyonunuzun düşmesini önler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evim neden sürekli dağınık görünüyor ve bunu nasıl engellerim?
Evler genellikle eşya fazlalığı ve eşyaların bir yerinin olmaması nedeniyle dağınık görünür. Bu durumu engellemek için öncelikle ihtiyacınız olmayan eşyaları ayıklayarak evdeki kalabalığı azaltmalı ve her eşya için belirli bir saklama alanı oluşturmalısınız. Eşyaların dışarıda kalması görsel kirlilik yaratır; dolap içi düzenleyiciler ve kutular kullanarak tüm kişisel eşyaları görünür alanlardan kaldırmak evinizin çok daha düzenli durmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ramazan gibi yoğun dönemlerde ev düzeni nasıl korunur?
Yoğun dönemlerde ev düzenini korumak için pratik bir görev dağılımı yapmak ve temizlik beklentisini gerçekçi tutmak gerekir. Mümkünse aile bireylerini temizliğe dahil edin ve sadece temel hijyen ihtiyaçlarına odaklanın. Günlük yemek hazırlığı sonrası mutfağı hemen toparlamak ve her gün toz alıp süpürmek yerine, alanları sırayla temizleyerek temizlik süresini verimli kullanmak evin düzenli kalmasına yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 300 göst.
7 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Aysegul&20 (9,053 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 579 göst.
1 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Oylesinekimsee (393 puan) tarafından soruldu
+5 oy
26 cevap 2,544 göst.
26 Nisan 2025 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,755 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 1,224 göst.
5 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,336 soru

24,667,943 cevap

367,096 kullanıcı

...