0 oy
1,201 göst.
Diğer kategorisinde (43,839 puan) tarafından

Napiyorsunuz kızlar nasıl gidiyor?

Ay benim adım varda ne münaseboo ne münaseboooo yani hiç sevmem Dedikodu 🤣🤣 fikir alışverişi yaparız Dedikodu değil asla kabul etmiyorum 

Sizinde adınız varmı 🤭😀

image

21 Cevaplar

+2 oy
(27,799 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

İsmim yok aslında cokta dedikoducu oldugumu dusunmuyom ahdhahdha 

(43,839 puan) tarafından

Kız bir zamanlar bütün dedikodu postlsrinda onlineydik emoş aşk olsun 😀😀

(27,799 puan) tarafından

Ahdhahsh caktirma lutfeynn

 Ben artık uslu kız oldum (dedikodu olmadığı müddetçe) ahdhahdhah

-Reklam-
+2 oy
(3,928 puan) tarafından

ismim yok kaynanamınki var 😂 o değil de kadınlarının arasında Murat'ın işi ne:))

(43,839 puan) tarafından

Hahaha çaktırma o burdaki etekli abilerimiz 😁😁😁

+2 oy
(2,262 puan) tarafından

Hahahahahah Murat araya karışmış galiba 

Yine ben yine yokum şükürler olsun 😂

(43,839 puan) tarafından

Oda buradaki etekli abilerimiz 😁 😁 

(2,262 puan) tarafından

Onlarda hoş gelmiş diyelim 😂🤣

+2 oy
(14,556 puan) tarafından

adım yoksa temizim yani😅 

(43,839 puan) tarafından

İtiraf etmek istersen edebilirsin tabi adın yoksa yok 🤣🤣🤣

(14,556 puan) tarafından

şey ben kimmm dedikodu kimmm😂 😂 

(43,839 puan) tarafından

Tabi canım dimi 🤣 🤣 

+1 oy
(13,671 puan) tarafından

Adım yok kuzum valla dedikodu da sevmem 

(43,839 puan) tarafından

İnanır mısın canım bende bende 🤣🤣

+1 oy
(775 puan) tarafından

 Ben en çok kocamla dedikodu yapmayı seviyorum 😂adım yok ama olsun annem teyzelerim de baş favorilerimden 😂 ama benim tek sorunum şu galiba ettiğim lafları ettiğim kişilere de söylerim yani çokta dedikodu sayılmaz içim neyse dışımda odur 😂

(43,839 puan) tarafından

Bende birinin yüzüne söyleyeceğim şeyi genelde arkasından konuşmam

(359 puan) tarafından

Kocayla olan dedikodular güvendedir dinlemedikleri için sırrın güvende

(775 puan) tarafından

Hahahah  😂😂😂 o dinler ama beraber hareket ediyoruz 😂😂😂

+1 oy
(538 puan) tarafından

İşimi ve Yemeklerimi yaptım, dinleniyorum şimdi de oruç gayet güzel gidiyor ne tez 5.ci güne geldik anlamadım çok çabuk geçiyor zaman. Burda Allah tan benim adım yok 😅 😅 çok sevindim

(43,839 puan) tarafından
+1

Ellerine sağlık canım ❤️ 

+1 oy
(2,158 puan) tarafından

Adım yok çok şükür Rabbime 😂Ramazan ramazan bide buna üzülürdüm bak . Yaptığım tek dedikodu kocama sinir olduysam.onu anlatmak olur oda herkese değil anneme kardeşime 2 tane bacım var ona bu dedikodu.sayilmaz bence 😂

(43,839 puan) tarafından

Bu dertleşmek 😀

+1 oy
(7,775 puan) tarafından

Adımın hiçbir yerde olmaması

(43,839 puan) tarafından

Adın ne gı

(7,775 puan) tarafından

Aman eski babaannemin adı hiç sevmiyorum. Burdan da kaynanana kayınbaba ismi koyacaklar sesleneyim bu vesile ile ; 40 yaşındayım hâlâ ismimi sevmiyorum çocuklarınıza koymayın 

(43,839 puan) tarafından

Ben koydum ben kaynanamdan dolayı sevmiyorum yoksa isim güzel de 😀

+1 oy
(2,889 puan) tarafından

Şaşırmam hiç ismime bide sonda gerçekten dedikodu sevmem bile❤️🌹😊

(43,839 puan) tarafından

Kimsede sevmiyor kız 🤣

(2,889 puan) tarafından

Ama ben gerçekten 🙏😊

+1 oy
(1,934 puan) tarafından

Şükür burda da yokum🤣🤣🤣🤣

(43,839 puan) tarafından

Şükür her pis listede varım 😀😀

+1 oy
(800 puan) tarafından

İsmim var ama giybet etmem 

Yüze konusmayacagim şeyi arkadanda konusmam 

Ama elestiri yaparım o ayrı 

(43,839 puan) tarafından

Arkasından yapılan elestiri de bir nevi Dedikodu şekerim 

(800 puan) tarafından

Canım o kadarı da illaki agzimizdan cikar yani insaniz 

Afedersin şu sununla şu haltı yemis aboo puhh ayri 

Yapmamasi lazımdı demek ayrı 

(800 puan) tarafından

İlkini demem mesela ben denilen yerdende uzaklasirim 

(43,839 puan) tarafından

Ay yok bende öyle demem öyle yapmış ama yanlış vs bu şekilde banane canım o kadar da irdeleyemem benimde 2 çocuğum var kinadigimiz yerden sinaniriz

(800 puan) tarafından

Aynen öyle canim👍👍👍

+1 oy
(5,908 puan) tarafından

Benim var ismim ama hiç te sevmem yani biliyosun 😀 yanımda yapan olursa onu da uyarır arama mesafe koyarım 😀

(43,839 puan) tarafından

Tabi canım bilmez miyim asla yapmazsın 🤣🤣

+1 oy
(1,872 puan) tarafından

Yuzlesmek cok kotu oldu 

(43,839 puan) tarafından

Acı gerçekler 😁

(1,872 puan) tarafından

Oyle miyim acaba ya gercekten ne kadar kacsamda yapiyorum galiba malesef 

+1 oy
(9,259 puan) tarafından

Peki benim kocamın bu karıların içinde ne işi var  🤣🤣

(43,839 puan) tarafından

Onuda kocana sor 🤣🤣🤣

+1 oy
(9,211 puan) tarafından

Murat niye karışmış araya 😂

(43,839 puan) tarafından

O gruptaki etekli abilerimiz onları unutur muyum 

+1 oy
(3,199 puan) tarafından

İsmim yok.


Çok doğru söylüyor 😅

(43,839 puan) tarafından

Ben yoksam sorun yok hesabı 🤣🤣

+1 oy
(6,044 puan) tarafından

Kocam, ablalarım ve annemle yaptığım fikir alışverişi de dahil mi 😄

(43,839 puan) tarafından

Zaten onlarla yapıyok bu fikir alışverişlerini sadece 🤣🤣

+1 oy
(7,985 puan) tarafından

İsmim yok🥳🥳🥳

(43,839 puan) tarafından

,🤣🤣🤣🤣

+1 oy
(2,288 puan) tarafından

İsmim yok , ama dedikodu yaşam felsefemiz 😁😁

(43,839 puan) tarafından

Sonunda bir itirafçı 🤣

(2,288 puan) tarafından

Tabi ki bu itiraf herkes için , ismimde nur var ama geçerli miki 😄

İlgili sorular

+1 oy
22 cevap 1,342 göst.
0 oy
38 cevap 1,607 göst.
0 oy
37 cevap 1,685 göst.
+1 oy
36 cevap 1,024 göst.
9 Aralık 2025 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...