Ailemden sevgi görmedim, sadece eşime mi bağlıyım?

+1 oy
823 göst.
Diğer kategorisinde (654 puan) tarafından

Bekarken babamla aram cok kotuydu evlenince nedense degisti. Annemle iyiyiz ama ben ikisinin de sevgisini fazla hissedemedim. Herhalde bana deger verip onemseyen tek kisi kocam.  O olmasa naparim bilmiyorum. 

35 Cevaplar

+5 oy
(14,523 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

ananın babanın vermediği sevgiyi, değeri başkasından almak da garip olur ama maalesef asla anadan babadan alınan gibi olmaz. 


ama senin asıl yapman gereken, kendine değer vermen, öncesi için çözüm yok, üzülmek de gereksiz. 

çok şükür eşin sana o değeri veriyor, bu çok kıymetli. 

birbirinizi hiç üzmeyin💙

-Reklam-
+2 oy
(728 puan) tarafından

Esim ve çocuklarım eminim başka kimse diyemem annem babam da diyemiyorum malesef

+2 oy
(13,632 puan) tarafından

Annem.ve babam sonra cocuklarim 

Eşim asla değil onu biliyorum :(

+2 oy
(1,442 puan) tarafından

Eşimden başka kımse obemsemedı benu bu hayatta


+2 oy
(5,104 puan) tarafından

Annem başta diye sanıyordum ama artık öyle olmadığını anladım eşim diyorum çok şükür 

+2 oy
(5,661 puan) tarafından

Bu soruyu görene kadar hiç düşünmemiştim. 

+1 oy
(3,376 puan) tarafından

Ben babamdan öyle güzel sevgi gordumki ondan başkası beni sevmiyor etrafımdaki kimsenin sevdiğini düşünmüyorum 😔fazla fedakarim aslında buda iyi değil rabbim evine huzur versin esinle çok daha sevin birbirinizi inşallah 🩷 

(183 puan) tarafından

Yanlış anlamazsan bişey sormak istiyorum neden kaçtın? Babasını çok seven kızlar babasını bırakıp kaçmaz. Linç değil sadece merak 

(3,376 puan) tarafından

Neden kaçtım güzel soru zorla kacirildim gözümü açtığımda boludaydim ve saat gece 2ydi okadar agladimki gözlerimin altı morarmisti sonra tamam yeter seni geri goturecegim ağlama felan dedi ama babam sana bişey yaptimi derse ölürüm daha iyi dedim gittim yetermi 🙂

(3,376 puan) tarafından

Bide amcamın kızı kaçmıştı o zaman genç cahil kafa çok kinamistim onu rabbim dedi al sana 😏

(183 puan) tarafından

Çok üzüldüm beddua etsem eşin Allah büyük

(3,376 puan) tarafından

Allah büyük iyiki evlatlarım var ☺️senin eski nick ney yoksa yenimisin

+1 oy
(1,315 puan) tarafından

Annem kesinlikle 

+1 oy
(357 puan) tarafından

Babam ve Eşim ❤🧿 Allah ikisininde acısını göstermesin biri ilk aşkım diğeri son ha bide oğlum var oda sonsuz aşkımmm❤

+1 oy
(14,397 puan) tarafından

Beni en çok önemseyen değer veren kişi babamdı sanki o vefat ettikten sonra kimse o kadar düşünmüyor beni o benim nefes alisimdan bile anlardı bir derdim bir sıkıntım olduğunu....

Allah için eşimde sever değer verir ama bazen de aksini düşünüyorum sanki beni anlamıyor onemsemiyo.gibi hissediyorum 

+1 oy
(1,211 puan) tarafından

Eşim ve ailem 

+1 oy
(17,127 puan) tarafından

Kim olacak koca ayı 🐻 

+1 oy
(7,770 puan) tarafından

Annem tabiki de

+1 oy
(445 puan) tarafından

Annem tabiki de ♥️ 

+1 oy
(1,871 puan) tarafından

O sekilde bakinca ayni durumdayiz ama ne olursa olsun ananin dusundugu kadar kimse dusunmez evladini diye dusunuyorum ben de hamdolsun esimden yana cok sansliyim cok seviyorum ama dunya bi yana cocuklarim bi yana ben bunu anne olunca anladim 

+1 oy
(5,179 puan) tarafından

Kimse vallahi  düşsem hepsi yargılar ama vericiyim emek vefa değer veriyorum ama göremiyorum 

+1 oy
(4,369 puan) tarafından

Öz ailemden hiçbirşey görmedim manevi ailem hapşırsam kendilerine dert ederler onlardan gördüğüm sevgi ve ilgiyi hayatımda görmedim eşim ve ailesindende oldukça sevgi görüyorum ama manevi ailemin sevgisi bambaşka

0 oy
(1,583 puan) tarafından

Babam babam babam

0 oy
(81 puan) tarafından

Önce eşim Allah hem bu dünyada hem öbür dunyada yardımcısı olsun 

Aılemde elınden gelenı yapmaya çalışır 

Ama esım sever de degerde verır çok şükür ben kavgada etsek küssekte bnı sever bılırım

0 oy
(6,044 puan) tarafından

Ailem. Yani annem, babam, kardeşlerim ve eşim. Kaynanam da sever düşünür genel olarak düşünürler ya 1. Derecelerim 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Ailemden yeterince sevgi görmediğimi hissediyorum, bu durum normal mi?
Aile bireylerinden beklenen ilgiyi görmemek oldukça yaygın bir durumdur ve bu hislerinizi anlamlandırmanız değerlidir. Yetişkinlik döneminde kurulan güvenli ilişkiler, çocuklukta eksik kalan duygusal boşlukları telafi etmeye yardımcı olabilir. Kendi değerinizi başkalarının size sunduğu ilgi üzerinden değil, kendi içsel gücünüzle tanımlamanız bu süreçteki en önemli adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evlilik sonrası aile ilişkileri neden değişir?
Evlilik, bireyin hayatında yeni bir aidiyet alanı oluşturduğu için aile dinamiklerini doğal olarak değiştirir. Kişi kendi çekirdek ailesini kurduğunda, kök aileyle olan bağı bir yetişkin sorumluluğuyla yeniden şekillenir ve bu süreçte bazı sınırlar daha net çizilmeye başlar. Bu değişim, bazen geçmişteki olumsuzlukların iyileşmesine ya da yeni bir duygusal denge kurulmasına fırsat tanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Eşime karşı duyduğum yoğun bağlılık duygusunu nasıl yönetebilirim?
Eşinize duyduğunuz güven ve sevgi, sağlıklı bir evliliğin temel taşıdır ancak duygusal olarak tamamen bir kişiye odaklanmak yerine kendinizi de besleyen hobiler ve sosyal çevreler edinmek önemlidir. Eşinizin desteğini bir dayanak noktası olarak görmek çok kıymetlidir, ancak bireysel kimliğinizi korumak ilişkinizin uzun vadede daha dengeli ve sürdürülebilir olmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ebeveynlerimle olan mesafeli ilişkim psikolojimi nasıl etkiler?
Ebeveynlerle yaşanan duygusal mesafe, yetişkinlikte sevgi arayışını ve ilişki kurma biçimlerini doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bu durum genellikle kişinin kendi duygusal dünyasını keşfetmesi için bir motivasyon kaynağına dönüşebilir; ancak bu süreçte profesyonel destek alarak geçmişin yaralarını sarmak daha sağlıklı bir ruh haline kavuşmanıza yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Değer görme ihtiyacını karşılamak için neler yapabilirim?
Değer görme ihtiyacını karşılamak için öncelikle kendi sınırlarınızı belirlemeli ve kendinize olan öz şefkatinizi artırmalısınız. Sizi olduğunuz gibi kabul eden ve destekleyen eşinizle olan ilişkinizi güçlendirirken, sizi iyi hissettiren hobiler ve sosyal aktivitelere zaman ayırmak değerlilik algınızı pekiştirecektir. Unutmayın ki en önemli onay, kendi kendinize vereceğiniz değerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 247 göst.
31 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Mehmetcan Emir (890 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 1,568 göst.
12 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde yigitinannesi0 (1,300 puan) tarafından soruldu
0 oy
81 cevap 2,335 göst.
11 Aralık 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,641 göst.
17 Kasım 2020 Diğer kategorisinde Eda06 (3,740 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...