Benıö temızlıkle esım cocugu dısarı cıkardı bende fırsat bu fırsat dedım komple evı temızlıyorum cocuk yokken ısler daha hızlı ılerlıyormus yaa oruc olmasaydım bırde sıcak sıcak kahve ıcerdım sızın nasıl geciyor pazarınız havada cok guzel bugun
Kolay gelsin. Bizim burada hava kapalı ve soğuk. Eşim yeni kalktı çocuklar kahvaltı yaptı. Şimdilik evde geçiyor pazar. Belki ilerleyen saatlerde bayramlık almaya gideriz çocuklara. Oradan da görümcem iftara çağırdı hepimizi oraya gideceğiz bu akşam.
Kolay gelsin cnm Vallahi kızımla yeni uyandık sayılır dinleniyorum iş felan yapmıcam . Cumartesi pazar yemek ve ev süpürme dışında iş yapmıyorum ben kızıma ayırıyorum vaktimi
Şimdilik evde uzanıyorum telefon karıştırıyorum. Kızım uyuyor. Eşim izinli ama annesigil ev boyuyordu onlara yardıma gitti galiba evde yok. Kızım uyansın dışarı çıkarız biz de.
Biraz buruk geçiyo 😕 eşimin arkadaşı vefat etti dün akşam. Ortak tanıdığımızdı, çok üzüldüm ona ve ailesine. Ben temizliğimi bitirdim şükür 😊 oğlum oyun oynuyor kızım uyuyor bende kitap okuyorum
Allah kolaylık versin sana
Temizlik bitiyormu ayy gerçekten biten bişeymi bu 🤦🏻♀️ ben 3 4 gündür temizlikle uğraşıyorum dolap içleri koltuk yıkama kapalı balkonları felan hep yaptım . Ayy yine aynı oldu sanki. Yani süpür sil yapılmsı lazım . Dün akşam 27 kişi ağırladım ama normal demi 😂
Ehhhh bacım 27 kişi az mı 😄 senin yine baştan aşağı temizlemen şart olmuş. Valla bende 10 gündür girdim anca bitti. O bitene kadar bende bittim. Halıları perdeleri falan yıkadım duvar kapı pencere hepsi silindi. Günlük temizlik yine devam ediyor da dipten temizlik bitti en azından 😄
Halılarımın yedekleri var onlar temiz daha . Bayramda onları serecem. Bu haftada camları silecem. Adet olmayı bekledim camlar için camekanlar çok uğraştırıyor.. 27 kişi ağırlacamı bildiğim için temiz hallılarımı sermedim çocuk çoktu çünkü. Dün helva döküldü mesela 😂
Valla en iyisini yapmışsın. Çocuklu misafirden sonra ev batıyor resmen
Aman nasil gecsin bacim bizde klasik esim isten geldi uyudu ses yapamam zaten cocukla kahvalti isini hallettik baktim gunes var gel balkona cikalim dedim hava nasil guzel cocuk anne sinekler gelmis yaz gelmis o zaman diyo kapinin onune pazar kuruluyo gelen grcene baktik biraz ama cok tozluydu balkon durmak istemedim biraz annemi aradim konustuk simdi de ogle uykusuna yatirdim cocugu insaAllah bende uyumam o uyuyunca dus alcam makinaya camasir atcam bulasik makinasini bosaltim iftarligimi hazirlicam salonumu toplarim diye planliyorum bakalim
Oh miss ellerine sağlık
Oyun alanına indirdim çoçukları yıkadım yatırdım bende kestireceğim biraz
Sıkıcı malum esimin izni olmuyor
Olsa da ne olacak gerçi malak gibi uyuyup duruyor
1 haftadır çayı bile tek başıma içiyorum
Anlamış değilim
Sohbet yok muhabbet yok aktivite yok
Çözemedim valla
Evde sıkılmaktan başka bisey yapamiyorum
Pazarın pazartesıden farkı yokta temızlıkkkkk kuafore gıttım geldım
koltuk yıkıyorum bu temızlıgı bulanın anasını öpsunler🤭
Valla benim uzanıp dinlenmeyle geçiyor işim yok yemeğim var dünden mis gibi
Yağmur yağıyor, miskinlik yapıyoruz 😅
Ev isleri bitti normalde hic gündüz uzanan biri degilim hep otururum oyle alismisim ama bugun cok halzizim az uzandim aksamda kayinvalidem cagirdi velin ozledim birda iftar acin diye yemek derdimde yok
evi topladım süpürdüm iftara eşimin amcasıyla esı gelcek çorbayı falan koydum kızı uyutuyorum ana yemekte kaynanamda artık salata falan kalıyor bu ev işi niye bitmiyor ya topluyorum anında dagılıyor kızımda daha yenı yenı emeklemeye calısıyor koltuk altlarından hep oyuncak cıkıyor 😅 aslında güzel bişey ama arkadanda birisinin toplaması gerek helekı bi evde 6 kısı yasıyorsa tek kısıye bırakılmamalı dıye dusunuyorum
Yine hastanede geçti benimki iyileşemiyorum anlamadım nasıl hastalık ya sabah serum verdiler birazdan yine iğneye gidicem
Bugün hava Konyada kapalı :)
Hazırlığımı yaptım kayınvalidem gelecek onu bekliyorum kayınlarım kayınvalidem ailecek bende iftar yapacağız
Dışarı fırtına yağmur. Bayram temizliği yalan oldu. Akşama yemek yapmayacam var. Bende iş yok yemek yok kendimi Kur'an'a verdim. Son 10 cüzüm kaldı Ramadan bitmeden hatim etmek için acele ediyorum.
1 haftadır 2 kızım hastaydı dün gece de 2 yaş hastalandı geceden beri ateşten kusmaktan gözümü açamıyorum yetmez gibi yatak odamı döktüm sildim cam kapı mobilya bitti şükür şimdi yemek zamanı kız biraz uyudu o uyumusken onları yapam sonra da ona duş aldircam koktu çocuğum 1 gecede
1,512,250 soru
24,666,793 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın