0 oy
415 göst.
Diğer kategorisinde (9,053 puan) tarafından

Benıö temızlıkle esım cocugu dısarı cıkardı bende fırsat bu fırsat dedım komple evı temızlıyorum cocuk yokken ısler daha hızlı ılerlıyormus yaa oruc olmasaydım bırde sıcak sıcak kahve ıcerdım sızın nasıl geciyor pazarınız havada cok guzel bugun

16 Cevaplar

0 oy
(5,671 puan) tarafından

Kolay gelsin. Bizim burada hava kapalı ve soğuk. Eşim yeni kalktı çocuklar kahvaltı yaptı. Şimdilik evde geçiyor pazar. Belki ilerleyen saatlerde bayramlık almaya gideriz çocuklara. Oradan da görümcem iftara çağırdı hepimizi oraya gideceğiz bu akşam. 

-Reklam-
0 oy
(7,985 puan) tarafından

Kolay gelsin cnm Vallahi kızımla yeni uyandık sayılır dinleniyorum iş felan yapmıcam . Cumartesi pazar yemek ve ev süpürme dışında iş yapmıyorum ben kızıma ayırıyorum vaktimi 

image

0 oy
(7,774 puan) tarafından

Şimdilik evde uzanıyorum telefon karıştırıyorum. Kızım uyuyor. Eşim izinli ama annesigil ev boyuyordu onlara yardıma gitti galiba evde yok. Kızım uyansın dışarı çıkarız biz de.

0 oy
(10,456 puan) tarafından

Biraz buruk geçiyo 😕 eşimin arkadaşı vefat etti dün akşam. Ortak tanıdığımızdı, çok üzüldüm ona ve ailesine. Ben temizliğimi bitirdim şükür 😊 oğlum oyun oynuyor kızım uyuyor bende kitap okuyorum


Allah kolaylık versin sana 

(9,208 puan) tarafından

Temizlik bitiyormu ayy gerçekten biten bişeymi bu 🤦🏻‍♀️ ben 3 4 gündür temizlikle uğraşıyorum dolap içleri koltuk yıkama kapalı balkonları felan hep yaptım . Ayy yine aynı oldu sanki. Yani süpür sil yapılmsı lazım . Dün akşam 27 kişi ağırladım ama normal demi 😂

(10,456 puan) tarafından

Ehhhh bacım 27 kişi az mı 😄 senin yine baştan aşağı temizlemen şart olmuş. Valla bende 10 gündür girdim anca bitti. O bitene kadar bende bittim. Halıları perdeleri falan yıkadım duvar kapı pencere hepsi silindi. Günlük temizlik yine devam ediyor da dipten temizlik bitti en azından 😄

(9,208 puan) tarafından

Halılarımın yedekleri var onlar temiz daha . Bayramda onları serecem. Bu haftada camları silecem. Adet olmayı bekledim camlar için camekanlar çok uğraştırıyor.. 27 kişi ağırlacamı bildiğim için temiz hallılarımı sermedim çocuk çoktu çünkü. Dün helva döküldü mesela 😂 

(10,456 puan) tarafından

Valla en iyisini yapmışsın. Çocuklu misafirden sonra ev batıyor resmen 

0 oy
(1,872 puan) tarafından

Aman nasil gecsin bacim bizde klasik esim isten geldi uyudu ses yapamam zaten cocukla kahvalti isini hallettik baktim gunes var gel balkona cikalim dedim hava nasil guzel cocuk anne sinekler gelmis yaz gelmis o zaman diyo kapinin onune pazar kuruluyo gelen grcene baktik biraz ama cok tozluydu balkon durmak istemedim biraz annemi aradim konustuk simdi de ogle uykusuna yatirdim cocugu insaAllah bende uyumam o uyuyunca dus alcam makinaya camasir atcam bulasik makinasini bosaltim iftarligimi hazirlicam salonumu toplarim diye planliyorum bakalim 

0 oy
(17,127 puan) tarafından

Oh miss ellerine sağlık 

Oyun alanına indirdim çoçukları yıkadım yatırdım bende kestireceğim biraz

0 oy
(7,174 puan) tarafından

Sıkıcı malum esimin izni olmuyor 

Olsa da ne olacak gerçi malak gibi uyuyup duruyor 

1 haftadır çayı bile tek başıma içiyorum 

Anlamış değilim 

Sohbet yok muhabbet yok aktivite yok 

Çözemedim valla 

Evde sıkılmaktan başka bisey yapamiyorum

0 oy
(852 puan) tarafından

Pazarın pazartesıden farkı yokta temızlıkkkkk kuafore gıttım geldım 

imagekoltuk yıkıyorum bu temızlıgı bulanın anasını öpsunler🤭 


0 oy
(538 puan) tarafından

Valla benim uzanıp dinlenmeyle geçiyor işim yok yemeğim var dünden mis gibi 

0 oy
(14,552 puan) tarafından

Yağmur yağıyor, miskinlik yapıyoruz 😅

0 oy
(1,596 puan) tarafından

Ev isleri bitti normalde hic gündüz uzanan biri degilim hep otururum oyle alismisim ama bugun cok halzizim az uzandim aksamda kayinvalidem cagirdi velin ozledim birda iftar acin diye yemek derdimde yok 

0 oy
tarafından

evi topladım süpürdüm iftara eşimin amcasıyla esı gelcek çorbayı falan koydum kızı uyutuyorum ana yemekte kaynanamda artık salata falan kalıyor bu ev işi niye bitmiyor ya topluyorum anında dagılıyor kızımda daha yenı yenı emeklemeye calısıyor koltuk altlarından hep oyuncak cıkıyor 😅 aslında güzel bişey ama arkadanda birisinin toplaması gerek helekı bi evde 6 kısı yasıyorsa tek kısıye bırakılmamalı dıye dusunuyorum 

0 oy
(13,667 puan) tarafından

Yine hastanede geçti benimki iyileşemiyorum anlamadım nasıl hastalık ya sabah serum verdiler birazdan yine iğneye gidicem 

0 oy
(6,078 puan) tarafından

Bugün hava Konyada kapalı :)

Hazırlığımı yaptım kayınvalidem gelecek onu bekliyorum kayınlarım kayınvalidem ailecek bende iftar yapacağız 

0 oy
(39,702 puan) tarafından

Dışarı fırtına yağmur. Bayram temizliği yalan oldu. Akşama yemek yapmayacam var. Bende iş yok yemek yok kendimi Kur'an'a verdim. Son 10 cüzüm kaldı Ramadan bitmeden hatim etmek için acele ediyorum.

0 oy
(1,934 puan) tarafından

1 haftadır 2 kızım hastaydı dün gece de 2 yaş hastalandı geceden beri ateşten kusmaktan gözümü açamıyorum yetmez gibi yatak odamı  döktüm sildim cam kapı mobilya bitti şükür şimdi yemek zamanı kız biraz uyudu o uyumusken onları yapam sonra da ona duş aldircam koktu çocuğum 1 gecede 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,092 göst.
0 oy
22 cevap 808 göst.
25 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Tugbaank (349 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,333 göst.
3 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Benceemine (458 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 781 göst.
28 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Kirazebru (598 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...