+1 oy
283 göst.
önce Diğer kategorisinde (9,246 puan) tarafından

Sevda vişneli olaydı gelirdim dedi bende yapıyorum hadi bekliyorum @BabyBoyum 😂

Yeni başladım Sevda yavaş yavaş çık yola

Gelmek isteyenelride bekliyore💃🏻

image

6 Cevaplar

+2 oy
önce (9,246 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Gözün kör olmasın fotoyu nasıl ters koymayı becerdin acaba

önce (2,265 puan) tarafından

🤣🤣 filigran olmasaydı bende ne olduğunu anlayamadım evirip çevirecektim 

Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor 😋😋

-Reklam-
0 oy
önce (187,424 puan) tarafından

Anaaamm az bekleseydin yaa haftaya sali tr deyim agzim sulandi bee😋😋😋

önce (2,863 puan) tarafından

Geliyo musun kız sevda

önce (3,385 puan) tarafından

İlk defa ramazanda yedim baya güzeldi komşunun kocasi sanayide çalışıyor ordan getirmişti böyle evde olani ilk kez gördüm eline sağlık Sevda gurbette hepsini o yesin ❤️

önce (187,424 puan) tarafından

geliyom geliyom sali gunu ordayim insaallah

önce (2,863 puan) tarafından

Hadi insallah hayırlı yolculuklar 

önce (187,424 puan) tarafından

🌷🌷🥀🥀🥳🥳🥳🥳🥳

0 oy
önce (4,957 puan) tarafından

Ben Ankaradayım bacım geliyorum 😅😅 ellerine sağlık afiyet olsun ❤️🌸 

önce (9,246 puan) tarafından

Buyur gel cano hızlı trenle . Benimde görümce orda 🤣

önce (4,957 puan) tarafından

Aynen akşam çaya yetişirim 😅 

0 oy
önce (14,573 puan) tarafından

ben de geliyorum 4 saate oradayım 😝😝 

önce (9,246 puan) tarafından

Buyur gel cano akşam çayına yetişirsin nolucak Sevda gelemiyor haftaya kalmış 😅

0 oy
önce (5,187 puan) tarafından

Tarifi nedir bunun acep 😂 

önce (9,246 puan) tarafından

Canım bu hazır paket satılır kuru olarak . Şerbeti ayrı kaynatıyorum sonra tepsiye alıyorum kadayıfı önce biraz sıcak suylaa ıslarım sonra şerbeti yavaş yavaş dökerim ocağın altını açarım kenardan alıp üzerine kaşıkla dökerim şerbeti çekene kadar 

Servis yaparken de üzerine kaymak ve fıstık tozu koyarım 

önce (5,187 puan) tarafından

Mis mis ellerine sağlık canım. Bende bir kaç kere kendim evde yapmıştım ama paket olarak satıldığını hiç bilmiyordum hangi marketten aldın

önce (9,246 puan) tarafından

6

Böyle canım her markete oluyor sanırsam buzdolabı tarafınd olur image

önce (5,187 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım bakacağım bundan sonra 😊

0 oy
önce (2,394 puan) tarafından

ama hiç yemedim ben senin postunda görünce internetten baktım canım ekti bende o zaman taş kadayıf yaptım ilk defa oda çok güzel olmuştu 😅 sayende dolu kilo aldık sjkdlcölflskdj 

ellerine sağlık çok güzel görünüyor ilk fırsatta yicem bende şehir dışına taşınıyoruz tayin çıktı çok şükür 🙃 telaşım bitsin bi 😅

önce (9,246 puan) tarafından

Taş kadayıf hiç yapmadım valla 😆 bunu çok yaparım her misafir geldiğinde önceden derler kadayıf varmı die kaymak ve vişne reçeli de güzel olur üzerine 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 243 göst.
+1 oy
11 cevap 522 göst.
3 gün önce Diğer kategorisinde Mys-2boys2girls (9,214 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
1 cevap 149 göst.
26 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Hyrls (227 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...