Günaydın kizlar işler bittimi neler yaptınız ?
Günaydın Cnm yok kız daha ev işi yapmadim şimdi oturup kahvaltı yapicaz çocuklarla sonra ya Allah bismillah diyip kalkıp evi supurucem tekrar balkonları yikicam banyo tuvalet yikicam çocuklar öğlen uykusuna yatar bende inşallah o zamana kadar bitiririm diye düşünüyorum🥰🥰
Öğlene zor bitiyor degilmi
Yüreğimde kocaman bir taş var kalkmiyor iki gündür bulasiklari hic ellemedim gücüm yok kalkmaya kendimden de geçtim duş bile alamadim cocuga zor bakiyorum . Allahim bana yardim et diye ağlıyorum
Rabbim kalbinize ferahlık versin insalalh
Özelden yazdım
Süpürdüm sildim, koltukları sildim . Dün gece mutfağı dolap dışları dahil her yeri temizledim , markete gidip esmer bulgur alacağım içli köfte yapacağım 😁 ondan öncesi güzel bir spor ve güzel bir kahvaltı yapacağım inşallah
Oooo günün dolu dolu geçiyor diyorsun maşallah hep oylemi
Gunaydın Vala bende puncar yapıp sonra ev işlerine bakıcam
Puncar ne canim
Puncar köyde olur mılet getirir peynir yapar ot yani
Hangi köyden bu Van otlu peyniri gibimi
aynen öyle
Otlu peynirin kilosu kaç para acaba vanda
Günaydın 🤗 sabah insanı değilim miskinlik yapıyorum 😅
umrumda olmaz😂😂
istesem de yapamam yani, zaten akşamdan bitiriyorum çoğu şeyi 😂😂
Bende aynıyım ya saat 1 olmuş sanki hâlâ uyku var gözümde bi kendime gelemiyorum . Daha bahceye gidilecek ot lar büyümüş. Ama evdeki işler duruyor
Soğuk kahve yapayım dur o kendime getirir🤦🏻♀️
Bu gece Sıpa ikide mizmizlik etti emzirdim yattı sabaha karşı hiç uyutmadi beni zombi gibi genede yapıyorum işimi mutfak kaldı yemek yok bakalım saat 3e kadar anca biter iste
Bulaşıkları bile kızlar koydu makineye 😅 bi uyuşukluk oluyor ya akşama doğru hızlanırım 😆
Bende bir sabah bir akşam insanı oluyorum ama akşam yapmanın tadı başka sabaha ferah uyaniyorsun :)
Günaydın sadece yatak kapattım bebelere kahvaltı hazırladım yemelerini bekliyorum.bugun pek işim yok zaten dün salonun çocuk odasının mutfağın halılarını yıkadım büyük ihtimalle kurumustur. Dün sil şupur de yaptım dip köşe bugün de üstten süpür sil yerleştirme yaparım
Dünden bitmiş o ertesi günkü rahatlık çok iyi degilmi ya
Temizlik falan yaptığım yok ev leş gibi iki gündür binada bir daire temizliyorum oraya gidecem oğlan geç kalktı babası gelsin kahvaltı yapıp gidecez beraber temizlige
Eşimle temizliği nasıl yapıyorsun birde özel değilse ne kadara temizlik
Evi toparladım temizledim yemeği yaptım sıpa öğlen yemeğini yiyor birazdan öğle uykusuna yatacak kafa dinleme modunu açıyorum
Sende sabahcisin yani kafan rahattır simdi
Hala duruyor işlerim
Öğlene doğru açılırsin genelde hralde
Ömür biter ev işi bitmez bacı bitirebilen varsa banada yardıma gelsin 😂😂
Bende yardım çağrısı yapıyorum 😂
Ya ben bu ara şöyle birşey yapıyorum eşim gündüz çalışırken daha çok ama eğer evdeyse öyle olmuyor da. Sabah kalkiyorsa çamaşır falan varsa onları hallediyorum mutfak falan ama günlük supuruyorum iki üç günde bir siliyorum zaten ortalığı esas toplama silip süpürme işini biraz geç saate birakiyorum o ana kadar çocuklarla vakit geçiriyorum çünkü cocuklarla etraf çok dağılıyor eşim gelmeden bı buçuk saat önce falan kalkıyorum süpür sil tuvalet banyo hallediyorum o eve geldiğinde ev gayet güzel duruyor 😂 çocuklar da dagitmamis oluyr o gelince zaten çoğunluk dışarı çıkıyoruz çocuklarin yatma vakti geliyor derken ev toplu temiz kalıyor 😂😂
Bu YouTube'da videolar çıkıyor ya kadın geç saate kadar yatıyor koca kapıda bir sürü iş yapıyor kocayı içeri öyle oluyor şuan öyle gibi hissettim ama 😂😂 o kadar değil çamaşır bulaşık yemek o ana kadar yapılıyor yine 😂😂çocuklarla ilgileniyorum
Son saatin heyecan ve gazıyla bitiriyorsun oda güzel bişey motivasyon gibi😂
Nerde ben hic bittini gormedim goren varsa yazsin kiz daha camasirlar var dolaplar silinicek sonra kizimin oglenlik bulasigi sonra aksamlik onun bulasigi ocak kirlenicek onun temizligi ve final uyuma😂😂
Gözümüzü acamayoruz işten güçten ya
Salona girdik bugun sozde esimle duvarlari camlari silecektik bi duvar sildi kavga ettik gitti zibardi 3 duvari bi cami sildim o duvarlarin onundeki koltuklarin altini sildim supurdum gumusluge gectim yarisini sildim oturuyorum gumuslugu uniteyi silip masayi cekcem duvardaki 2 aynayi cikarip o duvar silcem kosede bi kor nokta var orayi da silcem esyalari yerlestirip oturcam aksama da kucuk odaya girerim diyorum bakalim bana belli olmaz girebilirsem yarin da mutfagi hallederim inşallah dogurmam
Zaten bilerek kavga ediyorlar bişey yapmamak için zamanın var galiba doğum ne zaman
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın