Önceki postuma cevap veren herkese teşekkür ederim. Birkaç gündür saçma sapan gün geçirdiğim için buralarda değildim. Hakkınızı helal edin. Verdiğiniz yanıtlar içinde teşekkür ederim.
Beni lütfen yanliş anlamayın amacım sizi deşmek yaranıza tuz basmak değil ama siz bu konuyu çok uzattınız boşanamayacagınızı söylediniz şuan kpss hazırlandıgınızı kazanırsanız ancak o zaman bir şeyler yapabileceğinizi söylemiştiniz artık o o sayılırmış bu bu sayılmazmış gibi şeyleri kafanıza takmayı bırakın kavga edip daha beter sinirinizi bozmayın bırakın aldatırsa aldatsın ne derse desin çok iğrenç bir durum bir kadın için çok aşağılayıcı ancak mevcut şartlarınız gereği birşey yapamayacağınız için görmezden gelin ve sadece kpss hazırlanın
Estağfurullah teşekkür ederim mesajınız için. İnsan yediremiyor bazen kendine yaptığım harcadığım emeğin karşılığı bu mu diye sorguluyor. Şuan onun için uğraşıyorum
Şuan bu duygularda olmanız çok normal bir kadın için oldukça onur kırıcı aşağılayıcı bir durumdur insan göğsüne yumruk yemişte nefes alamıyormuş gibi hisseder kızmakta hiçte haksız değilsiniz ama ortada boşanamayacagınız gerceği var çok zor ama bu durumu unutup önünüze bakmak zorundasınız eğer tek başınıza yetersiz kalırsanız mutlaka uzman yardımı almalısınız
Teşekkür ederim Allah razı olsun.
Sen iyi olda hayatın..akışında olsunlar bazen cevab gelmemesi önemli değildir 💚
Teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın