0 oy
279 göst.
önce Diğer kategorisinde (166 puan) tarafından

image

Tunaydin kızlar 🥰 bir pazar anlığı alayım dedim 😊🌸

Eşim işte bugün az önce oğlumla Pazar kahvaltısı yaptık.O da kendi şekillerini yaptı 😂mutfağımi topladim simdi çocuklarla biraz oyun modundayiz birazdan süpürge çamaşır işlerine kalkiscam ama hava baya sıcak ya insanın yerinden kalkası gelmiyor 🫠😅🌞

Sizler napiyorsunuz gezmeler var mı malum Pazar 😊🥰

14 Cevaplar

0 oy
önce (6,084 puan) tarafından

Afiyet olsun 🌸 Eşim birkaç gündür evde değil

Eltilerimle planlaştık piknik yapacağız. Küçüğümü uyutuyorum uykudan uyansın çıkacağım 

önce (166 puan) tarafından

Teşekkür ederim 🥰 🩷 

Ne güzel havada tam pikniklik valla en güzeli iyi eğlenceler 🩷🌸

-Reklam-
0 oy
önce (13,731 puan) tarafından

Bizdede kahvaltı yapıldı meloş hala tabakla cebelleşiyor 🤣 bi kahve içip dışarı çıkıcam birkaç eksiğim var 

image

önce (166 puan) tarafından

Ooo afiyet olsun Süper duruyor 🥰😊 valla şuan güneş çok fena dikkat edin 😊🫠

önce (13,731 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım evet ya baya sıcak 

0 oy
önce (16,113 puan) tarafından

image

Bebeleri az parka götürdüm geldim tepede park var güzel esiyor. Gelene kadar didiştik kavga ettik 🤓 şimdi banyoda suyla oynuyorlar bende bi kahve içem
önce (166 puan) tarafından

Afiyet olsun 🥰 

Ya öyle yerler nimet valla bu sıcakta bizimde öyle ağaçlık bı Park var ama akşam beş altı gibi cikiyoz baya iyi oluyor nefes alıyor insan 😊 

Çocukların derdi hep su zaten 😅

0 oy
önce (405 puan) tarafından

Bizde kızlarla eşimi bekiyoruz piknik yapıcaz

önce (166 puan) tarafından

Ne güzel canım iyi eğlenceler 🌸🩷

önce (405 puan) tarafından

Teşekkürler canım 

0 oy
önce (3,281 puan) tarafından

Afiyet olsun canım bizde yeni kahvaltı yaptık masamı toplayıp kızlarla buluşma ayarladık ona çıkıcam evden 

önce (166 puan) tarafından

Ohh ne güzel iyi eğlenceler 🌸🩷

0 oy
önce (17,492 puan) tarafından

Direksiyon sınavdan geldik kahve içiyorum 

Komisyon çok övdüler eşime hava atıyorum 🤩

image

önce (166 puan) tarafından

Oo hayırlı olsun canım 🌸😁👍🏼 at at hele bu ehliyet konusunda atılması gerekiyor kesinlikle 😁

önce (314 puan) tarafından

Ben de ehliyet almak istiyorum da Allah nasip ederse siz kullanmayı biliyor musunuz yoksa ehliyet sürecinde mi öğreneceksiniz

önce (17,492 puan) tarafından

Attım 🥳 direksiyon hocama da dedim eşime anlatın övgüleri mi 😂


Biliyordum markete parka  vs giderken zaten araba kullanıyordum çocuklar ard arda doğunca kaldı öyle ehliyet bugüne nasip oldu ☺️

0 oy
önce (9,426 puan) tarafından

Hiç sevmiyorum pazar günlerini eşim işte olur genelde 🫤

önce (166 puan) tarafından

Canım benim eşim vardiyalı çalışıyor iki gün evde iki gun işte o yüzden sürekli değiyor bizim günler ama böyle iyi oluyor bizde haftasonu haftaici farketmiyor 😅 bu pazar bizim de nöbet denk geldi mecbur ama akşam gelcek bakalım en azından yine bı parka falan çıkarız büyük ihtimal. 

Tabi böyle bütün gün evde olunca insan bı sinir oluyor 😊

0 oy
önce (236 puan) tarafından

kızı uyuttum kahve keyfı yapıyorum tv eslıgınde 😂 belkı hastanr ıcın merkeze gıderız eltımın yanına bellı degıl suanlık

önce (166 puan) tarafından

Afiyet olsun canım 🌸🩷tvyi ben bayağıdır unuttum ya ne güzel 😅 ben de kızımı uyuttum biraz iş yaptım oğlumda ara uyku yok zaten o beni bekliyor 😅 şimdi ben de kahve içiyorum ona da meyve verdim ana oğul takılıyoz 😊

önce (236 puan) tarafından

bende 10 aydır ılk defa boyle keyıf yapmısımdır evde kımse yok kızım guzel uyudu sessiz olunca guzel uyuyor 😂 

önce (166 puan) tarafından

İyi canım ne güzel maşallah diyelim devami gelsin inşallah 🤲🏼👍🏼🩷🌸😊

0 oy
önce (1,923 puan) tarafından

Tunaydin sekerim ogle uykusundan uyandim adim atamiyorum ne gezmesi zaten azcik yurusem ellerim ayaklarim sisiyo esimde calisiyo evde de bi dunya is var sabahtan beri mutfaktaydim balkonda bi kahvalti yaptik sonrasi aksam yemegini koydum tezgahtaki bulasiklari makinaya koydum bi kahve ictim bu kadar uyuduk ben uyandim muhammedin uyanmasini bekliyorum cocuk odasina girecem cam duvar nasipse simdi kalkarim sesime uyanir kendi uyanmayinca sinirli oluyo gerek yok bulasmayim dedim 

önce (166 puan) tarafından

Canım senin artık çok normal hareket ettiğine dua et boşver sen hamilelik hele de son aylar bu sıcaklarda feci geçiyor hatırlıyorum yani 🫠 

 oğlun da uyuyorsa ne mutlu sana benimki hiç ara uykuymuş başka bir şeymiş yok Sabah 9 gibi falan kalkıyoruz akşama kadar ayakta 9 10'a kadar 

Benim de bir detaylı temizlik yapmam lazım ama gözüm kesmedi bugün üstünden hallettim kahve içtim şimdi yemek yapmaya başlayacağım eşim 6 gibi geliyor 

Her gün bir öncekinin aynısı modundayız 😅 afiyet olsun bu arada 🩷🌸

önce (1,923 puan) tarafından

Zor valla ya temizligi sona biraktigima pismanim 

Benimki de uyumuyodu da gunler uzayinca artik dayanamiyo aksam kacta yatarsa yatsin sabah 7 7 bucukta ayakta oglen mecbur uyuyo ha onceden olsa sabah 9 aksam 9du bizimde simdi 10u buluyo yataga girmemiz aman boyle daha iyi oglen dinleniyorum biraz 

Kiz sen 2 gunde cikarsin icinden ben 1 aydir ugrasiyorum aman valla bi sure temizlik falan yapmicam bu ne 

0 oy
önce (336 puan) tarafından

image


Benim ki çıktığı yere geri girmeye çalışıyor sabahtan beri bırakmadı rahat uzanayim 🤣 

Gezmeye çıkacaktım arkadaş bulamadım kendime, misafirliğe gidecektim aradim bir kaç kişiyi kimse müsait değil 😁 sıkıntıdan pinekliyoruz

önce (166 puan) tarafından

Hahhahaha malesef şimdikiler böyle donla g.. misali hep 😅😅 valla bosverin baya sıcak da var ana kız takılın 😅

önce (336 puan) tarafından

Beğenmiyor beni hanımefendi ya sıkılıyormuş 🤣

0 oy
önce (737 puan) tarafından

Şu Pazar günleri kadar sıkıcı bir şey yok 

önce (166 puan) tarafından

Aslında evet ben bide küçük yerde yaşıyorum Pazar günleri daha da sessizlesiyor ve çoğu yer kapalı oluyor falan 

önce (737 puan) tarafından

Benim de öyle aşkım ya. Minicik bir ilcedeyim tüm gün eve takılıp kalıyorum 

0 oy
önce (229 puan) tarafından

Bende evdeyim şimdi evleri supurdum çocukları şimdi uyuttum bende eşim denilcek kişi de bugün ise gitti iyi ki de gitti çok kötü kavga ettik onunla eve gelmesin istiyorum sonra da bir an önce barışalım istiyorum içim.hic iyi değil yemek de çocuklara bir yapicam o kadar yani

0 oy
önce (6,071 puan) tarafından

Bugün oğlumun doğum günü, şu an balkonda oyun oynuyoruz. Bu 2 yaş çok zor ya 🤣

0 oy
önce (13,635 puan) tarafından

image

Bugün piknik günümüzde annemle koydeyim şükür 


önce (455 puan) tarafından

Neresi burası çok güzel miş 

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 456 göst.
21 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Emekli polyanna (163 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 1,833 göst.
12 Ekim 2025 Diğer kategorisinde GozdeDuruMery (441 puan) tarafından soruldu
+4 oy
5 cevap 371 göst.
16 Mart 2025 Diğer kategorisinde Emine S (39,750 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 535 göst.

Kategoriler


1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...