Eşim işte bugün az önce oğlumla Pazar kahvaltısı yaptık.O da kendi şekillerini yaptı 😂mutfağımi topladim simdi çocuklarla biraz oyun modundayiz birazdan süpürge çamaşır işlerine kalkiscam ama hava baya sıcak ya insanın yerinden kalkası gelmiyor 🫠😅🌞
Sizler napiyorsunuz gezmeler var mı malum Pazar 😊🥰
Afiyet olsun 🌸 Eşim birkaç gündür evde değil
Eltilerimle planlaştık piknik yapacağız. Küçüğümü uyutuyorum uykudan uyansın çıkacağım
Teşekkür ederim 🥰 🩷
Ne güzel havada tam pikniklik valla en güzeli iyi eğlenceler 🩷🌸
Bizdede kahvaltı yapıldı meloş hala tabakla cebelleşiyor 🤣 bi kahve içip dışarı çıkıcam birkaç eksiğim var
Ooo afiyet olsun Süper duruyor 🥰😊 valla şuan güneş çok fena dikkat edin 😊🫠
Teşekkür ederim canım evet ya baya sıcak
Afiyet olsun 🥰
Ya öyle yerler nimet valla bu sıcakta bizimde öyle ağaçlık bı Park var ama akşam beş altı gibi cikiyoz baya iyi oluyor nefes alıyor insan 😊
Çocukların derdi hep su zaten 😅
Bizde kızlarla eşimi bekiyoruz piknik yapıcaz
Ne güzel canım iyi eğlenceler 🌸🩷
Teşekkürler canım
Afiyet olsun canım bizde yeni kahvaltı yaptık masamı toplayıp kızlarla buluşma ayarladık ona çıkıcam evden
Ohh ne güzel iyi eğlenceler 🌸🩷
Direksiyon sınavdan geldik kahve içiyorum
Komisyon çok övdüler eşime hava atıyorum 🤩
Oo hayırlı olsun canım 🌸😁👍🏼 at at hele bu ehliyet konusunda atılması gerekiyor kesinlikle 😁
Ben de ehliyet almak istiyorum da Allah nasip ederse siz kullanmayı biliyor musunuz yoksa ehliyet sürecinde mi öğreneceksiniz
Attım 🥳 direksiyon hocama da dedim eşime anlatın övgüleri mi 😂
Biliyordum markete parka vs giderken zaten araba kullanıyordum çocuklar ard arda doğunca kaldı öyle ehliyet bugüne nasip oldu ☺️
Hiç sevmiyorum pazar günlerini eşim işte olur genelde 🫤
Canım benim eşim vardiyalı çalışıyor iki gün evde iki gun işte o yüzden sürekli değiyor bizim günler ama böyle iyi oluyor bizde haftasonu haftaici farketmiyor 😅 bu pazar bizim de nöbet denk geldi mecbur ama akşam gelcek bakalım en azından yine bı parka falan çıkarız büyük ihtimal.
Tabi böyle bütün gün evde olunca insan bı sinir oluyor 😊
kızı uyuttum kahve keyfı yapıyorum tv eslıgınde 😂 belkı hastanr ıcın merkeze gıderız eltımın yanına bellı degıl suanlık
Afiyet olsun canım 🌸🩷tvyi ben bayağıdır unuttum ya ne güzel 😅 ben de kızımı uyuttum biraz iş yaptım oğlumda ara uyku yok zaten o beni bekliyor 😅 şimdi ben de kahve içiyorum ona da meyve verdim ana oğul takılıyoz 😊
bende 10 aydır ılk defa boyle keyıf yapmısımdır evde kımse yok kızım guzel uyudu sessiz olunca guzel uyuyor 😂
İyi canım ne güzel maşallah diyelim devami gelsin inşallah 🤲🏼👍🏼🩷🌸😊
Tunaydin sekerim ogle uykusundan uyandim adim atamiyorum ne gezmesi zaten azcik yurusem ellerim ayaklarim sisiyo esimde calisiyo evde de bi dunya is var sabahtan beri mutfaktaydim balkonda bi kahvalti yaptik sonrasi aksam yemegini koydum tezgahtaki bulasiklari makinaya koydum bi kahve ictim bu kadar uyuduk ben uyandim muhammedin uyanmasini bekliyorum cocuk odasina girecem cam duvar nasipse simdi kalkarim sesime uyanir kendi uyanmayinca sinirli oluyo gerek yok bulasmayim dedim
Canım senin artık çok normal hareket ettiğine dua et boşver sen hamilelik hele de son aylar bu sıcaklarda feci geçiyor hatırlıyorum yani 🫠
oğlun da uyuyorsa ne mutlu sana benimki hiç ara uykuymuş başka bir şeymiş yok Sabah 9 gibi falan kalkıyoruz akşama kadar ayakta 9 10'a kadar
Benim de bir detaylı temizlik yapmam lazım ama gözüm kesmedi bugün üstünden hallettim kahve içtim şimdi yemek yapmaya başlayacağım eşim 6 gibi geliyor
Her gün bir öncekinin aynısı modundayız 😅 afiyet olsun bu arada 🩷🌸
Zor valla ya temizligi sona biraktigima pismanim
Benimki de uyumuyodu da gunler uzayinca artik dayanamiyo aksam kacta yatarsa yatsin sabah 7 7 bucukta ayakta oglen mecbur uyuyo ha onceden olsa sabah 9 aksam 9du bizimde simdi 10u buluyo yataga girmemiz aman boyle daha iyi oglen dinleniyorum biraz
Kiz sen 2 gunde cikarsin icinden ben 1 aydir ugrasiyorum aman valla bi sure temizlik falan yapmicam bu ne
Benim ki çıktığı yere geri girmeye çalışıyor sabahtan beri bırakmadı rahat uzanayim 🤣
Gezmeye çıkacaktım arkadaş bulamadım kendime, misafirliğe gidecektim aradim bir kaç kişiyi kimse müsait değil 😁 sıkıntıdan pinekliyoruz
Hahhahaha malesef şimdikiler böyle donla g.. misali hep 😅😅 valla bosverin baya sıcak da var ana kız takılın 😅
Beğenmiyor beni hanımefendi ya sıkılıyormuş 🤣
Şu Pazar günleri kadar sıkıcı bir şey yok
Aslında evet ben bide küçük yerde yaşıyorum Pazar günleri daha da sessizlesiyor ve çoğu yer kapalı oluyor falan
Benim de öyle aşkım ya. Minicik bir ilcedeyim tüm gün eve takılıp kalıyorum
Bende evdeyim şimdi evleri supurdum çocukları şimdi uyuttum bende eşim denilcek kişi de bugün ise gitti iyi ki de gitti çok kötü kavga ettik onunla eve gelmesin istiyorum sonra da bir an önce barışalım istiyorum içim.hic iyi değil yemek de çocuklara bir yapicam o kadar yani
Bugün oğlumun doğum günü, şu an balkonda oyun oynuyoruz. Bu 2 yaş çok zor ya 🤣
Bugün piknik günümüzde annemle koydeyim şükür
Neresi burası çok güzel miş
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın