Kayseride köpekler havliyo dışarda. Çok korkuyorum
Bi kaç sene bi deprem olduğu zaman komşunun köpeği aşırı fazla huzursuzdu durmadan havliyodu ve 99 depreminde ben 2 yasindaymisim normal de uslu sakin bi bebekmisim ama depremden kısa bi süre önce çiğlik atarak ağlayarak uyanmisim ilk defa öyle olmuş zor sakinlestirmisler beni sonra deprem olmuş zaten
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın