0 oy
654 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (114 puan) tarafından

image

image

image

Kendi büyümeden abi oldu♡:angel:Arenim♡


6 Cevaplar

+1 oy
(1,883 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Maşllh yakışıklım kurban olurum çok tatlı Allah'ım nazarlardan korusun inşallah canım <3:)

-Reklam-
0 oy
tarafından
Masalah yaa cok tatli 
(114 puan) tarafından
♡ canım teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Masallah abi oldu yaaa tali sey Allah m esirgesin canim
(114 puan) tarafından
Amin canım tüm evlatlarımızı
0 oy
(144 puan) tarafından
Maşallah canım Çok tatlı :) birlikte büyürler merak etme benim kızlarımın arasında da 17 ay var hiç kıskançlık falan olmadı simdi büyüdüler okula gidiyorlar arkadaş gibiler. Basta biraz zor oluyor ama ikisi beraber büyüyünce ilerde rahat edersin :)))
(114 puan) tarafından
Ay inşallah bende o günleri görürüm oturup düşününce o kadar gözüme büyüyor ki sormaaa :))
0 oy
(2,152 puan) tarafından

Maşallah canm.benim oglanla 4 ay var arasında benimkide  erken abi olacak maşallah kuzulara:D

(114 puan) tarafından
Ay oda küçükmüş:))) şimdi zor gelir de ileride rahatız inşallah:))
0 oy
tarafından
Sana benziyor ikiside maşallah çok tatlılar :)

İlgili sorular

+1 oy
8 cevap 673 göst.
+2 oy
15 cevap 1,017 göst.
27 Aralık 2024 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,755 puan) tarafından soruldu
+2 oy
29 cevap 1,308 göst.
1 Haziran 2024 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,970 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...