"Bir hafta içinde doğurmazsan görüşürüz" dedi, ağrılarımı falan söyledim "bundan sonra geçmesi için bir şey yapmayacağız" dedi. Bir hafta içinde doğum olabilirmiş ama sinirlerimi bozan bir şey var, NST'yi çeken bayan "gündüz doğum başlarsa burada doğum olur fakat gece başlarsa Adapazarına yolluyoruz çünkü gece hekim vs olmuyor" dedi. Gönderecekleri yerde kötü bir yer yani yanımda kimse olmayacak, kimseyi sokmuyorlarmış delirdim duyunca. Devlete gidiyorum bu arada buradaki, off saçma değil mi yahu?
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın