0 oy
388 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

suan otobusteyim anneme gidiyorum ve aglicak durumdayim esim otobuslere birakti tek gidiyorum psikoljim asiri bozuk ic huzursuzlugum var napicam bilmiyorum, birakmak istemiom tek basina esimi ama icimde bi buruk ne yapmak istedigimi bilmiom esim sanki heran bana yanlis ypckmis hissi var nolur dua edin iyi durumda degilim eltimle kaynim gecen esimin hakkinda ileri geri konustular sen yokken eve gelmiyo kahvede yatiyo falan o kahvede her *** var dediler esimde ben yatmadim yalan soluolar dedi ben cok uzuldum agladim eltim diyo ben olsam gitmem anneme diye birakma tek diye baglicak degilim ya kocami hicmi gitmicem ben anneme onlarda ozluyo beni bugunde biraktim gidiyorum anneme bana akil verin kafayi yemek uzreyim.

3 Cevaplar

+1 oy
(2,893 puan) tarafından

Insani er değil ar güder canım asker gibi nöbet tut istersen 

Hani nasıl derler bilmemneyi zincire vursan kilidiyle eyleşir demişler yapacak adam sen başındaykende yapar kafanı bulandırma

tarafından
Cok haklisin canim ama atamiyorum kafamdan bide ole demezlermi yemekte bogazimda kaldi Allah islah etsin ben eltimin esini birebir yakaladim bir gunden bir gune kotulemedim solememde ilgilenmemde esi ister istemez anlar ara bozucu olmamda off icim cikcak resmen aglicam bastiryorum.
(2,893 puan) tarafından
Onlar açıkçası fitne sokma peşinde anlasana  ailene gitme diye planlı yapılıyor ağlama boş yere
tarafından
Allah islah etsin cok canimi yaktilar bide bunu 3.ceye soluolar esime kimse bise demio direk gelip bana soluolar madem esim baska yolda git ona sole hamile.kadina o laflar denirmi
(2,893 puan) tarafından
AmAç o zaten doğumdan sonra ailene iyice yaklaşıcan ondan korkuları oyuna gelme yazık bebeğine bak stres dolu hamilelik geçirdim bebeğim kolik şimdi
-Reklam-
0 oy
(7,846 puan) tarafından

Çok sıkarsan yapmıyorsa bile yapar. Elinin ağzına bakma fesatlık da yapıyor olabilir. Allaha sığın dua et gönül rahatlığıyla ailenin yanına git hatta 3_4 gün kal kafanı Bi dinle

0 oy
(385 puan) tarafından

Hiç kafana takma senin zihnini bulandıran insanlardan da uzak dur kişi kendi gibi bilirmiş karşısındakini kaynın yaptığı için eşine de kara atıyordur. Kadın daima hisseder bişey olsa eğer sana karşı eşinin davranışlarında değişme yoksa aynıysa bir problem yoktur oda senı kafanı dağıt hamilelik stresini at ailenin yanında mutlu olursun diye göndermiştir annen e belki oda gelebilir di diyeceksin ama devir pahalı belki adam çocuğumuz olacak masraf olacak çalışmam lazım diye düşünmüştür bol bol Felak nas süreleri oku şeytanların araya girmesini engeller onlardan da uzak dur eşinde sorarsa kardeşime niye soğusun diye ileri geri konusuyorlar uzak durmak iyisi dersin anlar sıkma canını 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 143 göst.
1 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Memuranne& (1,792 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 209 göst.
5 Kasım 2021 Aile kategorisinde -ES&MET&SA- (1,158 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 302 göst.
25 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Mina (2,284 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 302 göst.
16 Şubat 2021 Aile kategorisinde ❣2 Prenses Annesi ❤ (532 puan) tarafından soruldu

290,804 soru

8,715,554 cevap

29,435 kullanıcı

...