0 oy
579 göst.
Diğer kategorisinde (5,067 puan) tarafından

Bu gün üzüldüm biraz bebeğim normal de haraket eder ama bu gün etmedi tam tersi karnımın ortasın da toplanıyor hafif sancı yapıyor normal mi ? Sıcak basıyor nefesim kesiliyor biraz da 

5 Cevaplar

+1 oy
(1,944 puan) tarafından
Normaldir canım ya. Biri senin adına post açmıştı doğurdun mu diye felan.
(5,067 puan) tarafından
Gördüm kuzum böcük açmış :)
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Etkilenir tabi sakin olmaya çalış o senin herşeyini hissediyor annesi düşünme yat güzelce uyumaya çalis
+1 oy
(2,152 puan) tarafından

Valla ben bu hamileligimde agladigim uzuldugum kadar ömrüm boyunca üzülmedim bebeğim inşallah iyidir :(

+1 oy
(1,048 puan) tarafından
Karnında da hisseder. Yanındayken de. 

Bebekle ikiz gibi aynı can gibisiniz. 

Ben ağlaya ağlay emziriyorum 2 gündür. 2 gündür katıla katıla nedensiz ağlıyor çocuğum. Susturmaya çalışırken daha da ağlıyorum. 

Annem beni izlerken ağlıyor . haytımda ilk defa annem bana üzülüyor 
+1 oy
tarafından
Tabiki etkilenir üzülme strs yapma 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 152 göst.
21 Ağustos 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Kastamonuluyuz37 (78 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 189 göst.
1 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Sena00 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 810 göst.
24 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde KoalaAnnesi (7,767 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 869 göst.
13 Aralık 2019 Aile & Aşk kategorisinde aytenerdemli (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...