Bu gün evlilik yil donumumuz 2 yilimiz bitiyor ve esimin bana aldigi hediye cok mutlu etdi cok begenmisdim ve istemisdim
Kizlar sagolun tum guzel yorumlariniz icin daha guzelleri sizlerin olsun insallah
Çok güzelmiş güle güle kullan canım
Ojenin rengine bayıldım ya çok güzel
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın