Hahaha sesli güldüm resmen sis Trabzonlu deil misinis yani bnm kız kardeşim orda çalışiyo ama poliklinikte orası Trabzon'un en iyi hastanesi keşke araştırıp gitseydn hatta Türkiye'nin çoğu iyi Dr lari orda esim tellerini oraya yaptırmıştı devlete gitsen hani o ki şikayet ediyorsn ..
Cok gecmis olsun canimm simdi nasilsin (konuyla ilgili bilgim yok)
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın