Hahaha sesli güldüm resmen sis Trabzonlu deil misinis yani bnm kız kardeşim orda çalışiyo ama poliklinikte orası Trabzon'un en iyi hastanesi keşke araştırıp gitseydn hatta Türkiye'nin çoğu iyi Dr lari orda esim tellerini oraya yaptırmıştı devlete gitsen hani o ki şikayet ediyorsn ..
Cok gecmis olsun canimm simdi nasilsin (konuyla ilgili bilgim yok)
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın