Kzlar kuzenim istanbulda askerlik yapıyordu. Çocuk normal er komando değil uzman çavuş değil. Asker eksiğinden dolayı idlibe goturmuşler. Daha evlerden de alacaz asker demişler. Sınırda savaş devam ediyor seferberlik çıkcak sanırm. Bilgisi olan var mı ?
Rabbim hepsnin yardımcsı olsun
Allah'ım ne olur şu savaş dursun barış olsun dunyada yarabbim
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın