Izmirde ve cok memnunum iyi ki izmir
Mersindeyim ama.sevmiuorum burda kimsem yok ve de yazları aşırı sıcak dayanamıyorum. Mersinde olan varsa bi el sallasin tanışalım
Mardindeyiz canım
Doğduğun yer değil doyduğun yer demişler
Bizler onun hesap
1,512,285 soru
24,667,150 cevap
367,050 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın