Bende 32 de başladı canım çoğu 36 dan sonra başlıyo çünkü benim sancım vardı
32.haftamda girmistim orda calisan bi ablaya cok erken deilmi nts icin dedim 10 haftalik gebeler bile gelebiliyor dedi ben şokk
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın