Bende 32 de başladı canım çoğu 36 dan sonra başlıyo çünkü benim sancım vardı
32.haftamda girmistim orda calisan bi ablaya cok erken deilmi nts icin dedim 10 haftalik gebeler bile gelebiliyor dedi ben şokk
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın