Deseydin kimseye hesap vermek zorunda değilim , ben kendimi bildikten sonra kimsenin bana birşey demeye hakkı yok diye
İnstagramım yok olsada kaynana görmez ama burda takılıyorum diye laf ediyor tlf oynuyosun cocğun doğdugu zamanda sana benzer tlf elinden düsmez diyo takmıyorm bile aynı devam ☺
Haahahah neden karışsın ki
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın