Nasıl olmuş kızlar. Kenarlarını yapıcam. Dokuma dokurum her halde bu arada ilk defa yapıyorum. Aynısından anneme, kaynanama yaptım☺️
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Güzel olmuş eline sağlık cnm
1,512,512 soru
24,670,145 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın